"אין גבול לחוצפה"

ה"מחבל" שלח בקשת חברות לאם השכולה

מירב חג'אג', שאיבדה את ביתה, סגן שיר בפיגוע הדריסה בטיילת בארמון הנציב, הופתעה לקבל בקשת חברות בפייסבוק מפרופיל הנושא את שם המחבל שביצע את הפיגוע (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: דוברות המשטרה)

בקשת חבירות מפרופיל הנושא את השם מוחמד קונבר, נשלחה אל מירב חג'אג'. מירב, איבדה את ביתה, סגן שיר חג'אג', בפיגוע דריסה שביצע המחבל מוחמד קונבר.

המדובר כמובן בפרופיל פיקטיבי, שכן המחבל עצמו נורה ונהרג במהלך הפיגוע. הפרופיל נושא תמונה של זמר בינלאומי בשם ג'סטין ביבר.

מירב חג'אג' העלתה לחשבון הטוויטר שלה תמונה מבקשת החבירות וכתבה: "זה מה שקיבלתי בפיסבוק. מוחמד קונבר הוא המחבל שרצח את ביתי שיר ועוד שלוש קצינים בארמון הנציב 8.1.17 לפני שנתיים וחצי".

בקשת החבירות הפיקטיבית (צילום מתוך חשבון הטוויטר של מירב חג'אג')

"הדף פיקטיבי. זה לא סתם נשלח אלי. אין גבול לחוצפה ולעזות מצח של בני משפחת המחבל ימח שמם, הם התעסקו עם המשפחה הלא נכונה. גם כשאהיה בקבר 20 שנים אני ארדוף אחריהם".

בפיגוע הרצחני, נהג המחבל במשאית לאורך טיילת ארמון הנציב, וכאשר הבחין בקבוצת חיילים יורדים מאוטובוס, הגביר את המהירות ופגע בהם. לאחר מכן נסע לאחור, הסתובב, ודהר שוב לעבר קבוצת החיילים.

הרס בית המחבל (צילום ערבי)

בדריסה נרצחו קצינה, שתי צוערות וצוער: יעל יקותיאל, שיר חג'אג', שירה צור וארז אורבך, ונפצעו 13 חיילים נוספים. לאחר מותה, העלו את שיר חג'אג' לדרגת סגן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר