הרב משחזר

"נסע לקנות ספרים לרב ונרצח בפיגוע טרור"

החייל שנרצח בגוש עציון, היה בדרכו חזרה מירושלים, לשם נסע כדי לקנות מתנת סוף שנה לרב. כאשר נמצא, היה מחובק בידיו עם הספרים שרכש • "היה בחור נעים הליכות" (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הזירה בה נמצאה גופת החייל (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הרב שלמה וילק, ראש הישיבה בה למד החייל שנרצח בגוש עציון, מספר הבוקר (חמישי) בראיון לגלי צה"ל כי גופת החייל נמצאה, כשהוא מחובק עם ספרים.

"מדובר בבחור שנמצא בתוך עולם של יראת שמיים ושמחה וטוב. תמיד מסתובב עם חיוך על הפנים, לפעמים המראה החיצוני שלו מסתיר את הטוב והחוכמה ואהבת כל אדם".

הוא הוסיף כי החייל "החליט ללמוד בישיבה שיש בה מפגשים בין-דתיים, תורה, שיש בה הרבה משפחה, לא משנה מי האדם, כל הסוגים של תלמידים: חילונים, דתיים, ערבים, כל מי שאפשר לשמוע אותו".

הרב סיפר: "הוא הלך לירושלים לקנות מתנות לרבנים שלו כהכרת תודה ובדרך חזרה קרה הפיגוע הנורא הזה. הוא נמצא מחובק עם הספרים שהוא קנה. אנחנו מזועזעים מזה. לאן ממשיכים עכשיו? בעיקר לדקה הבאה ולשעה הבאה".

לסיום, הרב וילק נפרד מתלמידו ונזכר: "כל כך הרבה מה לומר עליו, בחור שנמצא בתוך עולם של יראת שמיים ושמחה וטוב".

בהודעה שפורסמה מטעם דובר צה"ל נמסר: "בשעות הבוקר המוקדמות נמצאה גופת חייל עם סימני דקירה על גופו בסמוך ליישוב בחטיבה המרחבית עציון. החייל נמצא במסלול לימודי ישיבה. כוחות צה"ל, שב"כ ומשטרה נמצאים בנקודה וסורקים במרחב".

דובר צה"ל תת-אלוף רונן מנליס מסר: "במהלך הלילה קיבלנו דיווח על נער בן 18 שקרוביו לא הצליחו ליצור איתו קשר משעות הערב המאוחרות. הם דיווחו לנו מאוחר מאוד בלילה. הקפצנו כוחות מהחטיבה המרחבית עציון ובהם גששים. במהלך הלילה, סביב 3:00-2:30 מצאו הכוחות את גופת הנער ליד הכניסה למגדל עוז. מותו נקבע. הוא נדקר ונהרג".

"אנו מבינים שמדובר בפיגוע טרור. על גופו נמצאו פצעי דקירה. עדיין רב הנסתר על הגלוי. הוא התחייל גיוס לצה"ל אבל טרם ביצע שירות בצה"ל, הוא היה על אזרחי ועדיין בשלב הלמידה בישיבה. הוא ממשפחה מוכרת באיו"ש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר