"טענה מגוחכת"

דוד חכם: "מערכת המשפט לא תאפשר לחרדי להצליח"

העיתונאי דוד חכם טוען כי יעקב ליצמן ואריה דרעי נרדפים בגלל שמערכת המשפט לא תאפשר לחרדי להצליח. יקי אדמקר: "זו טענה מגוחכת". אריה ארליך: "ליצמן שגה" (בארץ)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
הפאנל המלא הערב בי'ישי ורבינא בכיכר' (מנהל אולפן: אריאל ליבא)

בפאנל סוער באולפן 'ישי ורבינא בכיכר', טען דוד חכם כי יעקב ליצמן ואריה דרעי נרדפים בגלל שמערכת המשפט לא תאפשר לחרדי להצליח. יקי אדמקר: "זו טענה מגוחכת". הפאנל המלא, הערב ב'ישי ורבינא בכיכר'.

דוד חכם: "אני קודם כל בכלל חושב שמערכת המשפט, הפרקליטות, גם במשטרה, איפה שיש חרדים תמיד רודפים אותם. זה הכל בא מלמעלה וזה ממשיך בשרשרת למטה. מערכת המשפט רודפת את דרעי וליצמן וכל אדם חרדי שמצליח, לא תיתן לו לעלות. ליצמן היה שר הבריאות הכי מוצלח, לא על זה מעמידים אדם לדין, הוא לא קיבל שוחד וטובות הנאה".

יקי אדמקר: "לבוא ולטעון שיש קשר בין היותר של ליצמן אדם חרדי לבין מה שהמשטרה החליטה השבוע - זו טענה מגוחכת. אפשר לומר שלא צריך לתת אימון במשטרה, יכול להיות שהתיק של ליצמן ייסגר".

אריה ארליך: "אין משמעות להמלצת המשטרה, לא לחינם נעשה ניסיון צודק לבטל את המלצות המשטרה".

יקי אדמקר: "קשה לי לתת אימון במשטרה, אבל המשטרה היא לא סוף פסוק, צריך לתת לה לעשות את עבודתה".

אריה ארליך: "האם במקרה הזה שליצמן חשוד שסייע לאותה חשודה, האם ליצמן לא טעה? ברור שהוא שגה. בכלל אני לא חושב שתפקידו של סגן שר בישראל זה להתערב בהליך משפטי כזה או אחר. זה היה משגה, זה יצר חילול ה' שאי אפשר להתכחש לו. אבל בסופו של דבר שזה מקרה אחד מתוך אלפי מקרים שליצמן עוזר מידי חודש - אפשר להבין את הרקע לדברים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר