תיעוד הדרמה

ילד בן 10 נתקע על עץ בגובה 10 מטר • צפו בחילוץ

ילד כבן 10 טיפס על עץ גבוה, בכדי להוריד כדור ונתקע על ענפיו הדקים של העץ, בגובה של כ-10 מטרים. בתום דרמה ממושכת הוא חולץ בשלום על-ידי צוות לוחמי אש. צפו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: עזרא לנדאו / כב"ה ירושלים)

ילד כבן 10 טיפס אתמול (רביעי) על עץ גבוה, בכדי להוריד כדור שנתקע במהלך משחק, על ענפיו של העץ. הילד טיפס עד לענפיו הדקים ביותר של העץ, בגובה של כ-10 מטרים.

כשהגיע הילד לצמרת העץ, הוא הבין לפתע שהוא לא מסוגל לעלות יותר ואף לא לרדת, וכי הענף עליו הוא יושב, הוא ענף דק העלול להישבר בכל רגע.

חבריו ובני משפחתו ששהו במקום, חייגו מיד לכבאות והצלה לישראל תחנת ירושלים וביקשו סיוע.

למקום הוזנקו צוות לוחמי אש מירושלים, שהבחינו כי הם חייבים לחלץ במהירות את הילד ובצורה זהירה ומדודה, וזאת כדי למנוע תנודות מיותרות של העץ והענף השביר עליו ישב הילד.

צוות הכיבוי והחילוץ, טיפס באמצעות סולם גבוה אל הילד, ובזהירות הוריד את הילד ללא פגע והעביר אותו להוריו המאושרים שהמתינו לו בדאגה וכיליון עיניים מתחת לעץ.

רס"ל אודי גל מפקד צוות החילוץ שחילץ את הילד, סיפר: "קראו לנו לחלץ ילד שטיפס על עץ גבוה. לכאורה עוד חילוץ שגרתי מני רבים שלוחמי האש מתמחים ומיומנים בהם. אולם, כשהגענו, ראיתי כי המקרה הזה מורכב ביותר. הענף עליו ישב הילד, היה דק מאוד והיה רקוב בחלקו, לפיכך, היה צורך לפעול בצורה מהירה ביותר מצד אחד, ובאופן שקול וזהיר ביותר מצד שני. בתוך זמן קצר מהרגע שהגענו, טיפסנו על העץ בצורה זהירה וחילצנו את הילד ללא פגע".

מפקד הצוות אודי מוסיף כי "הדבר שהכי ריגש אותי בכל האירוע הזה, היה, כשהגעתי אל הילד, הרמתי אותו על הידיים, הוא תפס אותי חזק ואמר לי תוך כדי החילוץ: 'פחדתי מאוד כשהייתי על הענף הדק, אבל כשראיתי שהכבאית ואתם הגעתם, כבר לא פחדתי יותר ונרגעתי, כי הבנתי שהכל יהיה בסדר'".

לאחר שהילד היה על הקרקע, לוחמי האש לא שכחו גם את הכדור, הם הורידו את הכדור מהעץ והחזירו אותו לילד המאושר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר