במשפחה נפרדים

האבא נפרד בדמעות: "היה לו אור בעיניים"

אביו של דביר שורק הי"ד, ספד לבנו שנרצח הלילה בפיגוע דקירה ואמר: "היה לו פשוט אור בעיניים, ומישהו שהיה לו רצח בעיניים לקח אותו". הערב, דביר יובא למנוחות (חדשות, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דביר שורק, הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)

ביום שלישי הקרוב, אמור היה רב טוראי דביר יהודה שורק הי"ד, לחגוג את יום הולדתו ה-19. הערב (חמישי) בשעה 20:00 הוא יובא למנוחות, בבית העלמין האזרחי בעפרה, לאחר שנרצח בפיגוע דקירה בגוש עציון.

לבקשת המשפחה, לא יהיה סיקור תקשורתי ממסע ההלוויה, אך בני המשפחה, בהם האבא, הפובלציסט יואב שורק, יצאו אל כלי התקשורת ונפרדו במילים קצרות.

הוא סיפר כי כאשר דביר נבחן באומנות הלחימה קראטה, הוא לא קיבל ציון גבוה והמורה הסביר כי למרות שהתנועות שלו היו נהדרות, לא היה לו רצח בעיניים.

עם דמעות בעיניו, המשיך האב בקול בוכים: "לא יכול היה להיות לו רצח בעיניים, היה לו פשוט אור בעיניים ומישהו שהיה לו רצח בעיניים לקח אותו".

האבא המשיך: "דביר שלנו, מי שלא הכירו הפסיד. הוא עזר לחלשים בסביבתו שהיו צריכים חבר. קיבלנו מתנה לכמעט 19 שנה היה צריך להיות לו יום הולדת ביום שלישי. על המתנה אנחנו מודים ואת הכאב אנחנו נישא".

בת דודתו, טל נוימן סיפרה כי הוא נקרא בשם "דביר", אחד השמות של בית המקדש, בשל העובדה כי הוא נולד בחודש מנחם אב, החודש בו נחרב הבית, ובחודש זה, נרצח על ידי בני עוולה ומת.

בו דודו של שורק, בנימין הרלינג סיפר, "תמיד כשהיינו קטנים הייתי בא אליו ולאחים שלו ותמיד קינאתי בו, על זה שהוא מצד אחד לא תמיד במרכז המעגל אבל תמיד היו לו חברים קרובים. היו לו כמה חברים שהוא תמיד היה איתם".

"הוא היה שקט ואף פעם לא רב עם מישהו. הוא היה המרכז של הבית, הוא דאג לאחים שלו. מאוד נהניתי להיות איתו. בשנים האחרונות צפיתי מהצד וראיתי שהוא בחור מאוד עמוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר