צפו בתיעוד המשעשע

איש ימין חדר להפגנת השמאל והפיל אותם

אליהו טישלר הציג את עצמו בפני מארגני הפגנת כתלמיד לשעבר של הרב גינזבורג שכיום "חזר בתשובה" וסולד מדרכו • לאחר שנתנו לו לנאום ציפתה להם הפתעה מרעננת (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
טישלר (צילום: מתוך הסרטון, באדיבות המצלם)

להפגנת השמאל אמש (חמישי) נגד הענקת פרס תורני לרב יצחק גינזבורג, הצליח לחדור עוה"ד אליהו טישלר - תלמידו של הרב שהציג את עצמו כ'תלמיד לשעבר', לאחר שהמארגנים נתנו לו לנאום הוא הפיל אותם בפח שטמן.

אמש, קיימו פעילי השמאל נגד הרב יצחק גינזבורג שידוע בדעות הימין הקיצוניות שלו, על ההחלטה לתת לו פרס על היצירות התורניות שלו.

אליהו טישלר, מקורבו של הרב החליט "להטריל" את הפעילים. הוא הציג את עצמו למארגני הכנס: מנכ"לית שוברים שתיקה שקד מורג, יו"ר מרצ ניצן הורביץ ואיש 'תג מחיר' גדי גבריהו, כתלמידו לשעבר של הרב גינזבורג שסולד מדרכו, וביקש לנאום בהפגנה.

אלא, שבמהלך הנאום תוך שימוש ברטוריקה מתאימה דיבר טישלר דווקא בשבחו של הרב גינזבורג וכשדיבר בגנותו השתמש בביטויים גזעניים במיוחד נגד ערבים כשהוא מסביר שהרב דווקא מעודד יחס חיובי לאומות העולם. אולם, עשרות המפגינים משמאל שנכחו במקום, כלל לא הבינו את דבריו של טישלרשהוא מדבר בשבחו של הרב, והודו לו בסוף הנאום.

טישלר עצמו מסר לאחר ההפגנה: "מפגיני השמאל שהגיעו הינם קריקטורה אמיתית, פופוליזם זול מאנשים שלא מסוגלים להבין טקסט כ"כ ברור נגד גויים בהפגנה שלהם עצמם, מתיימרים להבין את שיעורי הרב גינזבורג ועוד להפגין מולו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר