צפו • האבא מחוץ לבית

מרגש: "אני מקווה שלא ראית את פני הרשע"

ביום הראשון לשבעה על בנו שנרצח אתמול, עמד יואב שורק מחוץ לביתם שבעופרה וריגש עד דמעות את העיתונאים שעמדו בחוץ וסיפר להם על בנו דביר יהודה הי"ד. צפו (בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
שורק, מחוץ לביתו (צילום: פלאש 90, וידאו: מיה ויינר)

ביום הראשון לשבעה: העיתונאי יואב שורק אביו של נרצח הפיגוע מאתמול (חמישי) פתח בהספד מרגש מחוץ לביתו לבנו דביר הי"ד, ואמר כי הוא מקווה שהוא באמת נרצח מאחור ולא היה צריך לראות את פני הרשע.

האב השכול בכה: "כמה כאב יביא הגעגוע?"

דביר שורק עלה על טרמפ, ניסה להתנגד לחוטפים - ונרצח

הבוקר, יצא העיתונאי והפובליציסט אל העיתונאים שעמדו מחוץ לבית המשפחה בעפרה ואמר: "דביר נולד לפני 18 שנה, עשינו את הברית שלו בחצר של הבית. המקום לא היה מוסדר והיום הוא לא מוסדר. אין סיבה שזה יקרה בגלל הטרגדיה, היא לא מנוף''.

''היו לי כמה דקות שפתחתי את הפייסבוק וראיתי שכתבו דברים יפים על דביר. אנחנו מקבלים בבית זרם של אנשים שמשלימים את מה שאנחנו יודעים על דביר'.

עוד הוא אמר: ''אני שמח שפוליטיקאים באו אתמול, זה דבר שהם צריכים לעשות, אך אני לא רציתי שיהיו נאומים פוליטיים בהלוויה. לצערי אין חידוש שיהודים נהרגים על ידי טרוריסטים. אני לא קיבלתי תוצאות רשמיות של החקירה".

''אני מקווה שזה כמו שאני מדמיין את זה, שהוא הלך לתומו והותקף מאחור ולא הספיק לראות את פרצוף הרשע ועלה בטהרה השמיימה. רבותיו סיפרו לנו שהתקופה האחרונה הייתה תקופה של התרוממות הרוח, שהוא התפתח ושמח במה שהוא עושה. אני מקווה שמתוך זה הוא עלה לשמיימה''.

שורק, כאמור קרא בדבריו להסדיר את היישובים מחוץ לקו הירוק ובתוכם את עפרה: "לא בגלל הרצח, אלא בגלל שזה הדבר הנכון לעשות. אני רוצה להגיד משהו, היו כאלו שדיברו על עניינים של הסדרת יישובים ותגובות ציוניות הולמות. באופן אישי אני לא אוהב את השיחה. ההתקרבנות לא צריכה להוביל. את המקום הזה צריך להסדיר לא כי מישהו מת. אנחנו צודקים לא כי אנחנו מסכנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר