הוגשה הצהרת תובע נגד הבן שרצח את אמו

המשטרה הגישה לבית המשפט הצהרת תובע כנגד תושב בני ברק החשוד בדקירת אמו למוות לפני כשבוע וחצי. החשוד בן ה-35 נשלח על ידי ביהמ"ש להסתכלות פסיכיאטרית (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

היום בצהריים (ראשון), הוגשה לבית משפט השלום בת״א הצהרת תובע נגד החשוד ברצח אמו בבני ברק ומעצרו של החשוד הוארך עד יום חמישי.

כזכור, בתאריך 27.7, בשבת קודש, התקבל דיווח במשטרת ישראל בגין דקירת אישה בת 60 ברחוב הרצל בני ברק. גורמי הרפואה נאלצו לקבוע את מותה. למקום הגיעו כוחות משטרה אשר עצרו את החשוד במעשה (32, בני ברק) , בנה של המנוחה.

במסגרת חקירה שנוהלה על ידי צוות חקירה מיוחד במשטרה, עלה כי מותה של המנוחה נגרם כתוצאה מדקירות סכין בגופה.

בית המשפט השלום בתל אביב החליט בהארכת המעצר הקודמת, כי החשוד יישלח לבדיקה פסיכיאטרית.

נציג המשטרה אמר בדיון הקודם, כי מדובר "באירוע מצער בו החשוד תקף ורצח את אימו בדקירות סכין. מעשיו מעידים על מסוכנות גבוה ויש פעולות חקירה שחלקן אורכות זמן ותלויות בחוות דעת חיצוניות".

עו"ד דן באומן מהסנגוריה הציבורית, סנגורו של החשוד, אמר לאחר הדיון: "נקראתי למשטרת בני ברק, שם מצאתי בחור צעיר במצב נפשי מאוד רעוע שנחשד ברצח אימו. בדיון שהתקיים ביקשתי שיעבור הסתכלות פסיכיאטרית וגם המשטרה הבינה שצריך לבדוק את מצבו הנפשי. לא ידוע לי על רקע מקדים. מדובר בבן ואם שהיחסים ביניהם היו תקינים, למיטב ידיעתי. זה מקרה מאוד מצער".

הרצח המזעזע אירע בשבת קודש בבוקר. בעלה היה זה שהתקשר למשטרה ודיווח כי בנו רצח את אשתו. הבן החשוד המתין לשוטרים ברחוב והוביל אותם אל הדירה בה על פיה חשד רצח את אמו בדקירות.

האמא, בת ה-65, נמצאה ללא רוח חיים, ועם פציעות חודרות בפלג גופה העליון. ממד"א נמסר, כי בשעה 05:58 בבוקר התקבל דיווח על אישה מחוסרת הכרה בדירה בבני ברק. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה של אישה בת 65 עם פצעי דקירה.

"כשנכנסנו לדירה, ראינו אישה בת 65 שוכבת מחוסרת הכרה עם מספר פצעי דקירה בגופה", תיאר פרמדיק מד"א, עומר חזן. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

מכרי המשפחה סיפרו על עימותים רבים שהיו בין הבן לאמו. אחד המתפללים בבית הכנסת הסמוך לדירה שבה אירע הרצח סיפר ל-ynet: "הוא לא היה בסדר בראש. כל הזמן היו עימותים בבית. הוא גר עם אמא שלו והם היו רבים. למיטב ידיעתי הוא טופל ברמה הנפשית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר