הכפייה החילונית

ח"כ יעקב אשר לביהמ"ש: "התשובה שלנו - לא יקום ולא יהיה"

ח"כ יעקב אשר התייחס להחלטת ביהמ"ש למנוע הופעה של מוטי שטיינמץ בהפרדה, ואמר בנאום בפתיחת קייטנה בבני ברק: "נמשיך לעשות הכל בטהרת הקודש, ע"פ ההלכה" (ארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
התגובה של ח"כ יעקב אשר (צילום: באדיבות המצלם)

"התשובה שלנו לא יקום ולא יהיה, נמשיך לעשות הכל בטהרת הקודש", כך הגיב הבוקר (שני) חבר-הכנסת יעקב אשר (יהדות התורה) לפסיקת בית המשפט אתמול, נגד עריכת אירוע בהפרדה לציבור החרדי.

במהלך נאום שנשא בטקס פתיחת קייטנת 'תודעה' בבני ברק, אמר ח"כ אשר לילדים כי "כשאנחנו בחופשה, כל אחד ואחד נשאר תלמיד של החיידר, הוא ילד עם יראת שמים, ילד עם מידות טובות. כאילו אנחנו באמצע השנה, אין התפרקות חלילה.

"אותו דבר בן ישיבה, אותו דבר אברך, אנחנו לא כמו הציבור, שכאשר מגיע חופש מתפרקים מכל הדברים, הכול לפי ההלכה, לפי החינוך הטהור".

בשלב זה, התייחס אסר לפסיקת ביהמ"ש שהורה שלא לקיים הופעה של מוטי שטיינמץ בעפולה, בהפרדה בין גברים לנשים, ואמר: "אני ממקום זה אומר לבית המשפט, שישב אתמול והחליט שהציבור החרדי חייב להראות כמו ציבור אחר, התשובה שלנו - לא יקום ולא יהיה, נמשיך לעשות הכל בטהרת הקודש, על פי ההלכה.

"גם את אירועי התרבות שלנו, גם את הקייטנות שלנו, הכול נעשה כאילו אנחנו באמצע הזמן, אנו לא מתפרקים, אצלנו אין חופשה, אנחנו לא נוסעים לכל מיני איים ברחבי העולם כדי להתפרק, אנחנו לא מתפרקים מנשקנו, והנשק שלנו זה תורה, יראת שמים ומידות טובות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר