הסערה בעפולה

"אטימות"; ח"כ משה ארבל שוקל לעתור לבג"צ

בעקבות החלטת בית המשפט המחוזי בנצרת לקיים את הדיון בעתירת ח"כ משה ארבל ארבעה ימים לאחר המופע המתוכנן של משה שטיינמץ, הח"כ מש"ס שוקל לעתור לבג"צ (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה ארבל (צילום: כיכר השבת)

בעקבות החלטת בית המשפט המחוזי בנצרת לקיים את הדיון בעתירת ח"כ משה ארבל ארבעה ימים לאחר המופע המתוכנן של הזמר החסידי משה שטיינמץ, הח"כ מש"ס שוקל לעתור לבג"צ.

ארבל מקיים התייעצויות ובמקביל ממתין להחלטה נוספת בבית המשפט המחוזי בנצרת, ולאחר מכן יקבל החלטה האם לעתור לבג"צ ולבקש את התערובת שופטי העליון.

בש"ס תקפו את ההחלטה לקיים דיון בעתירה לבית המשפט המחוזי, ארבעה ימים לאחר המופע המתוכנן, ואמרו: "עושה רושם שבית המשפט החליט לרמוס את זכויות המיעוט החרדי.

"החלטתו לדון בעתירה ארבעה ימים אחרי מועד האירוע מגוחכת ומנסה לקבור קבורת חמור את זכויותיהם של אזרחים משלמי מיסים שבסך הכל רוצים להינות מאירוע אחד בהפרדה מתוך מאות אירועים שמתקיימים בקיץ".

בש"ס הוסיפו: "העובדה שהעתירה של שדולת הנשים קיבלה מענה מהיר מבית המשפט (תוך 4 ימים, ומתוכם שישי-שבת ותשעה באב) מוכיחה את המשך האפליה המקוממת נגד ציבור שלם רק בשל אמונתו ואורחות חייו".

כזכור, בעתירה, שהגיש יחד עם עו"ד ישראל באך, טען ח"כ ארבל כי האירוע המדובר כמו אירועים נוספים המתקיימים בהפרדה, אינם באים לכפות אורח חיים על מי שאינו נוהג כך, אלא מייצגים קבוצת אנשים המבקשים זאת, שגם להם מגיע להנות מאירועים עירוניים בעיר מגוריהם.

העתירה אף מסתמכת על פסיקת בג"צ התומכת בדרישה זו וקובעת כי במצב כזה: "לא רק שאין מניעה משפטית לאפשר לה לנהוג כך, ייתכן שאף יש לנסות לסייע בידה, שכן ההתיישבות באמונותיו ובצרכיו הדתיים של כל אדם היא מעקרונות היסוד של המשפט הישראלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר