"מתוך הכאב"

ראש הממשלה איים והשר סמוטריץ' התנצל

רה"מ נתניהו הזהיר את בצלאל סמוטריץ' כי אם לא יתנצל על דבריו הקשים - יפוטר לאלתר. שעות לאחר הפגישה, השר התנצל: נאמרו דברים בסגנון שלא צריך ולא ראוי שיאמר (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו וסמוטריץ'. ארכיון (צילום: באדיבות המצלם)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הזהיר בשעות הערב (שני) המוקדמות את שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' כי אם לא יתנצל על דבריו הקשים נגדו - יפוטר לאלתר. שעות לאחר הפגישה, השר התנצל: "נאמרו דברים בסגנון שלא צריך ולא ראוי שיאמר".

כזכור, סמוטריץ' תקף את נתניהו על רקע החלטת בית המשפט המחוזי בעפולה שלא לאפשר את קיום המופע של משה שטיינמץ בהפרדה, לדבריו: "ראש ממשלה חלש שמאה אחוז מהטרלול הזה מתרחש במשמרת שלו. אפס מנהיגות. אפס משילות. דינה זילבר היא ראש הממשלה האמיתי".

לאחר דבריו הקשים נתניהו שקל לפטרו אך לבסוף החליט לזמנו לשיחת נזיפה. לדברי גורמים בליכוד, "בשיחה רה"מ הבהיר לו כי אם לא יתנצל פומבית על ההשתלחות נגדו - יפוטר לאלתר מהממשלה. ראש הממשלה הבהיר לסמוטריץ׳: לא תהיה אזהרה נוספת".

כאמור, הערב, במהלך השקת קמפיין המפלגה, התנצל סמוטריץ' ואמר: "מתוך הכאב האמיתי נאמרו דברים בסגנון שלא צריך ולא ראוי שיאמר, בוודאי לא במישור היחסים שבין ראש ממשלה לשר בממשלתו, ועל כך אני מיצר. מותר שתהיה ביקורת, אבל היא צריכה להיות עניינית ומכובדת ולא לגלוש לפסים אישיים ואת זה אני בהחלט מקבל".

לדבריו: "זה צריך לחול גם על שרי הליכוד שתוקפים אותי אישית ובצורה לא מכובדת, אותי ואת חברי מפלגתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר