החקירה בירושלים

דני כץ התקשה להתמודד עם החשדות ונמצא מת

מנהל הארכיון באגף רישוי ופיקוח בעיריית ירושלים, דני כץ, הוא הבכיר שנמצא מת מוקדם יותר היום, לאחר נפילה מקומה חמישית. במכתב לבני משפחתו סיפר על הקשיים שחווה (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

דני כץ, מנהל הארכיון באגף הרישוי והפיקוח בעיריית ירושלים, הוא הבכיר בעירייה שנמצא מת היום (שני) לאחר שנפל מקומה חמישית מבניין בשכונת קריית יובל.

לאחרונה נחקר כץ במעורבות בפרשת שחיתות, אתמול שוחרר למעצר בית, והיום כבר נמצא מת.

לפי דיווח בחדשות 12, במכתב לבני משפחתו כתב דני כי התקשה להתמודד עם החשדות עמו מכיוון שהאמין שהוא חף מפשע.

על פי החקירה, ציון תורג'מן, מנכ"ל החברה העירונית אריאל, העביר במשך שנים כרטיסים לאירועים והופעות לגורמים שונים בתמורה להיתרי בנייה וביטול דו"חות.

מדוברות עיריית ירושלים נמסר: "ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מנהלי ועובדי העירייה משתתפים בצער המשפחה על האבדן הכבד במות יקירם דני כץ ז"ל. עיריית ירושלים, אגף הרווחה והשירות הפסיכולוגי עומדים בקשר עם המשפחה, ויסייעו ככל הנדרש נוכח הטרגדיה הקשה. יהי זכרו ברוך".

מוקדם יותר היום נמסר מהמשטרה: "לפני זמן קצר הוזעקו השוטרים לכתובת בירושלים, בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה, בו עלה חשש לחייו של גבר בשנות ה 30 לחייו. השוטרים איתרו את את גופתו בסמוך לבניין מגוריו. נפתחה חקירה לברור הנסיבות".

פרקליטו, עורך הדין ערן זך, ממשרד יגאל ארנון ושות', מסר: "קיבלתי בתדהמה את הבשורה הטראגית. אני שולח את תנחומיי מעומק הלב למשפחה ומחזק אותה בשעה קשה זו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר