פרסום ראשון

המופע המופרד: דגלי ישראל יחצצו בין הנשים לבין הגברים

כאות הזדהות עם הציבור החרדי בעפולה צפויים לצאת למקום מאות חרדים, שימחו על הפסיקה נגד המופע. ה'הפרדה' בין הנשים לבין הגברים תבוצע - באמצעות... דגלי ישראל (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ב באב תשע"ט | 13.08.19
אילוסטרציה (Nati Shohat/Flash90)

פרסום ראשון: לקראת ההופעה המתוכננת מחר בעיר עפולה, בראשות הזמרים מוטי שטיינמץ וחיים ישראל, ייצאו מאות חרדים מירושלים ומבני ברק באוטובוסים מאורגנים להזדהות עם הציבור החרדי בעיר ולמחות על החלטת בית המשפט השבוע, שאסר על קיום האירוע בהפרדה.

ל'כיכר השבת' נודע, כי ההופעה כן תיערך מחר תוך הפרדה מלאה - כאשר עשרות נשים חרדיות מנשות הקהילה בעפולה יעמדו עם דגלי ישראל גדולים במקום המחיצה, וכך יפרידו בין הגברים לבין הנשים.

כאמור, כאות הזדהות עם הציבור החרדי בעפולה צפוי ח"כ יצחק פינדרוס (יהדות התורה) להוציא עשרות אוטובוסים מהערים בני ברק וירושלים לעיר עפולה, לשם יגיעו חרדים שאינם תושבי העיר להזדהות עם מוטי שטיינמץ ולמחות על פסיקת בית המשפט.

מחאה חרדית בבית המשפט, לאחר הפסיקה השערורייתית (צילום: באדיבות יואב איתיאל, וואלה!NEWS)

יצוין, כי לחברי כנסת אסור להתערב וליטול מימון מפלגתי ליוזמה שכזו, ולכן את האוטובוסים והקמפיין בעד קיום ההופעה בהפרדה יממנו גורמים חיצוניים.

כזכור, מוקדם יותר היום נעתר שופט בית המשפט המחוזי בעפולה עאטף עיילבוני לבקשת ח"כ משה ארבל (ש"ס) והקדים למחר בשעה 10:00 בבוקר את הדיון הדחוף בעתירה שלה נגד 'שדולת הנשים' שגרמה לביטול המופע המופרד מחר בערב באירוע בעפולה.

בהחלטתו זו ביטל השופט עיילבוני את החלטת השופט הקודם, שדחה את הדיון לעוד ארבעה ימים - מועד שכבר אינו רלוונטי לעריכת ההופעה המוזיקלית המתוכננת.

ח"כ פינדרוס (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר