"נמשיך להילחם"

נתניהו ניחם את משפחת שורק: "לא יוכלו לנו אף פעם"

ראש הממשלה הגיע עם רעייתו לנחם את בני המשפחה שבנם נרצח לפני כשבוע, ואמר להם כי הגדיר את המחבלים 'חיות אדם', "אבל אני חושב שאני גרמתי עוול לחיות" (חדשות)

נתניהו בזירת הרצח (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיע הערב (שלישי) יחד עם רעייתו, שרה, לנחם את בני משפח שורק ביישוב עפרה, האבלים על הירצחו של בנם דביר הי"ד, בפיגוע דקירה בשבוע שעבר.

נתניהו ביציאה מניחום המשפחה (צילםו: איתי בית-און, לע"מ)

ביציאתו, הזכיר נתניהו את הסבא, הרב הרלינג הי"ד וסיפר כי "האירוע המשפחתי האחרון של הרב הרלינג היה הברית של דביר. חודשיים אחרי הברית, הסבא נרצח. דביר לא הכיר את הרב הרלינג, והמשפחה גדלה בצלו של סב שהיה ניצול שואה ולוחם, הוא לחם עד הרגע האחרון".

"הם גידלו משפחה למופת, אנחנו ראינו את הילדים, את האהבה ביניהם, את אהבת ישראל ואהבת האדם שטבועה בהם. והנה קרה האסון הנורא והמזוויע הזה. ראינו את הנער התמים הזה, שכולו טוהר, נרצח באכזריות כזו גדולה".

נתניהו הוסיף, "מה שראיתי כאן, בבית הזה, זו קודם כל הנחישות להיאחז בארצנו ללא שום סייג, זו גם הנחישות שלנו להילחם באויבינו. אנחנו מגיעים אל מבקשי נפשנו, גם כאן ובכל חזית. אנחנו נחושים להגן על המדינה שלנו - אלו לא מילים בעלמא, אלו מילים אמיתיות - עד שאויבינו יבינו שאי אפשר לעקור אותנו משום מקום בארץ ישראל, גם לא מהמקום הזה".

"אמרתי גם שארץ ישראל נקנית בייסורים. צריך לראות את המשפחה הזאת, את תעצומות הנפש שלה, כדי להבין עד כמה גדול המטען הרוחני שלהם, של העם שלנו, ולכן לא יוכלו לנו אף פעם".

ראש הממשלה סיפר כי הוא אמר למשפחה "שהרצח הפרטי של דביר מעיד על הרצח הכללי שהם היו מבצעים בכל אחד מאיתנו לו רק היו יכולים. הסיבה שהם לא עושים את זה, זה לא משום שההסתה והשנאה הנוראה לא מפעפעת בהם, זה פשוט משום שהם לא יכולים. אנחנו מונעים מהם לעשות זאת, או שאנחנו מגיעים - ידנו משגת. אנחנו נמשיך להילחם בהם. הגדרתי אותם כ'חיות אדם', אבל אני חושב שאני גרמתי עוול לחיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר