זעזוע

בעיצומו של ר"ה ובאישור העירייה: מסיבת שחץ בגני יהושע

ביום הראשון של ראש השנה - ובאישור עיריית תל אביב שהגיע לידי 'כיכר השבת', תיערך מסיבת שחץ ענקית בגני יהושע, בהשתתפות אלפי בני אדם תוך חילול החג החשוב ורמיסתו ברגל גסה (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

פרסום ראשון: ימי ראש השנה יחולו השנה בימים שני ושלישי. אלא שישנם ערים שבחרו להקל ראש ובחרו דווקא ביום זה כיום של חגיגות, חילול החג ומופעי פריצות.

ל'כיכר השבת' נודע, כי ביום שני, א' ראש השנה, היוצא בתאריך הלועזי 30/09 תתקיים מסיבת ענק באישור עיריית תל אביב. המדובר הוא בפסטיבל BPM שיתקיים בפארק הירקון על ידי חברת "גני יהושע" הכפופה לעיריית תל אביב.

על פי המתוכנן, למקום צפויים לפחות 8,000 איש. מדובר באירוע נפוץ ברחבי העולם, וידוע כמופע של קלות ראש ופריצות.

'כיכר השבת' פנה לעיריית תל אביב שם התנערו מאחריות וטענו, כי "לא מדובר באירוע בשיתוף העירייה או במימונה ולכן לא נוכל להגיב".

אך בדיקת 'כיכר השבת' העלתה, כי לא רק שהמרחב הציבורי בפארק הירקון עומד תחת חסותה של עיריית תל אביב, אלא העירייה היא זו שמספקת אישורים לכל אירוע המתקיים בשטח.

במכתב שיצא מרובי זלוף המשנה למנכ"ל עיריית תל אביב, ניתן אישור של העירייה לקיום האירוע.

וכך נכתב: "עיריית תל אביב יפו מאשרת עקרונית את פנייתך לשימוש ברחבה הציבורית של פארק גני יהושע, לצורך קיום מסיבת ראש השנה".

המכתב של העירייה

יצוין, כי בעיריית תל אביב חברים בקואליציה נציגים חרדים ודתיים מאגודת ישראל ומהבית היהודי, בעוד נציגי ש"ס חברים באופוזיציה.

'כיכר השבת' ימשיך לעקוב האם הנציגות החרדית תצא מגדרה לנהל מלחמה מתוך הקואליציה על מופעי שחץ בעיצומו של ראש השנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר