"אנשים חוששים"

ח"כ מקלב: "מערכת ההשמצות כנגדנו - משפיעה"

במהלך כנס פעילים באשדוד, התריע ח"כ אורי מקלב כי אמנם מערכת ההשמצות לא פוגעת אלקטורלית אך יש מקומות שבהן זה משפיע, ושב והבהיר כי אינם רוצים מדינת הלכה. צפו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

"מערכת ההכפשות וההשמצות שיש כנגדנו, זה לא פוגע בנו אלקטורלית אבל יש מקום שזה משפיע", כך התריע אמש (שלישי) ח"כ אורי מקלב (דגל התורה) בכנס פעילים באשדוד. לדבריו, "בכרמיאל, שזו עיר מעורבת, האנשים חוששים מאוד, אנחנו לא יודעים לאן זה יגיע".

מקלב סיפר לפעילים: "ישבתי השבוע לפגישה עם מנהל חברת השמה חרדי והוא מספר לי שלאחרונה מנהלי חברות מבקשים ממנו להפסיק להביא עובדים חרדים, 'חושש שיעשה לי פה הלכה, הם רוצים מדינת הלכה'".

"אנחנו לא רוצים מדינת הלכה", הבהיר ח"כ מקלב, "לא בגלל שאנחנו לא רוצים שישמרו תורה ומצוות, אנחנו רוצים שכולם ישמרו, אבל לא בגלל שחוק מחייב, לעשות חוק שמחייב הלכה או על שבת מות יומת… אנחנו לא רוצים.

"בציונות הדתית רוצים להכניס את המשפט העברי, אנחנו נגד הדבר הזה. אנחנו יודעים איך יפרשו את המשפט העברי, אנחנו לא מאמינים במערכות האלה. ליברמן לא רוצה מדינת הלכה כי אולי הוא חושש מ'לא תגנוב', אני מבין שמאוד קשה לו עם זה, זה לא רק אחד שסרח, זה מהראשון עד האחרון. כל המסתורין הזה של ליברמן אני לא חושש שמישהו יאזין לי לטלפון, לא עשיתי שום דבר רע. ההסתה הזו מגיע למקום מאוד לא נעים".

מקלב הוסיף ואמר כי "להגיד שיש אסונות באתרי בניה כי זה בגלל החרדים שבמקום שיהיו משגיחי כשרות שיהיה משגיחי בטיחות, אנחנו לא אוהבים להגיד אנטישמיות אבל מה שנראה כמו אנטישמיות...".

"למה לזה אנחנו עונים ולזה לא?", שאל מקלב ומיהר להשיב: "בציר הרע הזה יש מקום לשניים, יש לנו אבל עוד שיקולים, זה להכעיס וזה לתאבון. לפיד עושה את זה מתוך מהות, הוא לא מתכוון לרדת לזה, הוא עשה את זה גם בעבר, גם זה קצת גורם לסיכסוך בתוך המפלגה שלו שאנחנו אולי מעוניינים בו".

"אנחנו לא יודעים מה אפשר לעשות אבל אנחנו מאמינים וסיעתא דשמייא זה לא כרטיס פייס צריך לעשות את המאמץ", חתם מקלב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר