אישום ברצח

"מה אתה יורה בי", זעק אופיר חסדאי וחטף ירייה נוספת

ויקטור קטן, בן ה-74, שירה לפני כשבועיים וחצי באופיר חסדאי ז"ל, בחניון בקניון עזריאלי ברמלה, מואשם הבוקר (רביעי) ברצח בכוונה, בכתב אישום שמתאר את הרצח המיותר (בארץ)

זירת הרצח (צילום: פלאש 90)

ויקטור קטן, בן ה-74, שירה לפני כשבועיים וחצי באופיר חסדאי ז"ל, וגרם למותו, בחניון בקניון עזריאלי ברמלה, מואשם הבוקר (רביעי) ברצח בכוונה, כך עולה מכתב האישום שהוגש על-ידי פרקליטות מחוז מרכז לבית המשפט המחוזי בלוד.

לפי כתב האישום, בשעה 14:06 בצהרי יום ראשון, לפני כשבועיים וחצי, בזמן שקטן החנה עם רעייתו, בת ה-68, את רכבם בחניון בקניון עזריאלי ברמלה, הגיע חסדאי עם אשתו ושתי בנותיהם הקטינות לחניון והחל לחפש חניה.

בשעה 14:10, יצאה אשתו של קטן מרכב השברולט והחלה לחפש רגלית חנייה כשהנאשם, ויקטור קטן, מחפש חניה עם רכבו.

בשלב מסוים איתרה אשתו של קטן מקום חנייה בשורה 12. בסמוך לכך, הבחינו אף חסדאי ואשתו בחנייה הפנויה בשורה 12 והתקרבו אליה עם רכב המזדה שלהם. ויקטור קטן הספיק להגיע לחניה זו, וחנה את רכב השברולט עם החזית לקיר, בשורה 12, כאשר הרכב חורג מהקווים המסומנים על הכביש.

בשלב זה, עצר חסדאי את המזדה, יצא ממנה, התקרב אל אשתו של קטן שעמדה מאחורי השברולט, וצעק לעברה: "למה אתם חונים בשתי חניות?!". בין השניים התפתח דין ודברים, במסגרתו הכתה אשתו של הנאשם את חסדאי באמצעות התיק שלה ובתגובה חסדאי צעק: "מה את מרימה עליי ידיים?!" והדף אותה בשתי ידיו. אשתו של הנאשם נפלה ארצה והמנוח התרחק מהמקום לעבר המזדה.

ויקטור קטן, הנאשם, הבחין, בעודו בשברולט, בהתרחשות בין חסדאי לאשתו. הוא יצא מהשברולט, כשהוא נוטל עמו תיק בו נשא את האקדח, אותו החזיק ברישיון ומחסנית מלאה בכדורים. הוא הניח את התיק על תא המטען של השברולט. לאחר שאשתו נפלה, התקרב ויקטור קטן אל המנוח, נעמד ביניהם וצעק לעברו: "למה אתה מרביץ לאשתי?!".

לאחר מכן הוא פנה לעבר השברולט, ניגש לתיק שלו, פתח את רוכסן התיק, הוציא את הנרתיק מהתיק ושלף את האקדח מהנרתיק. הנאשם התקרב לעבר חסדאי, שעמד ליד המזדה. בלא כל אזהרה או לומר דבר כלשהו, כיוון הנאשם את האקדח אל עבר המנוח וירה בו מטווח קצר, ופגע בו בחלק העליון של ירכו הימנית.

חסדאי שנותר עומד על רגליו זעק אל עבר הנאשם: "מה אתה יורה בי?!", כשאף אשתו של הנאשם צעקה לעברו לחדול מכך. הנאשם לא שעה לקריאות אלו, כיוון את האקדח לפלג גופו העליון של המנוח וירה לעברו ירייה נוספת, אשר פגעה בחזהו של המנוח, בריאותיו ופילחה את ליבו.

כתוצאה מהירי, התמוטט חסדאי, נפל ארצה ואיבד את הכרתו. בחלוף דקות ספורות הגיעו כוחות משטרה ומד"א למקום, ביצעו במנוח פעולות החייאה, והובילו אותו כשהוא מחוסר הכרה לבית החולים "אסף הרופא". בשעה 14:56 נקבע מותו.

בעקבות מותו הטראגי של חסדאי, התגייסו המונים והרימו תרומתם עבור המשפחה שמתגוררת ברמלה, לאחר שהאלמנה ואחת היתומות לוקות בניוון שרירים ובת נוספת לוקה בשיתוק מוחין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר