סערת הכפייה החילונית

ח"כ משה גפני: "הם רוצים שנהיה כמותם; זה נובע מקנאה"

ח"כ משה גפני נשא נאום בקעמפ של ישיבת "תורה בתפארתה" במירון והתייחס לסערה סביב ביטול ההופעה בהפרדה בעפולה, תוך שהוא משגר עקיצה עסיסית לליברמן: "היה חסיד פרמישלאן" (ארץ)

(צילום: באדיבות המצלם)

יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים של הכנסת, ח"כ משה גפני, נשא היום (רביעי) נאום מרכזי בקעמפ של ישיבת 'תורה בתפארתה' המתקיים במירון, במהלכו התייחס לסערה סביב ניסיונות הכפייה החילונית לבטל הופעה בהפרדה עבור הציבור החרדי בעפולה.

גפני סיפר לבני הישיבות עם מה הוא מתמודד. "תדאגו לעצמכם, למה אתם צריכים לדאוג לאחרים - ככה אומרים לנו, אז אני אומר, לאחרים? האחרים, במשנתה של דגל התורה, הם חלק בלתי נפרד מהעשייה שלנו, אם הייתי דואג רק לילדים שלנו, הייתי יכול לבוא לכנסת מאוחר וללכת מוקדם ולא הייתי צריך כל כך להתאמץ, חלק גדול מהעבודה שלנו זה עבודה בשביל הציבור הזה".

בשלב זה התייחס גפני לסערה סביב ההופעה בעפולה ואמר: "דווקא היום, אנחנו מוצאים מתוך 360 פעולות שעושה עיריית עפולה, ביקשנו פעולה אחת שתהיה עם הפרדה בין גברים ונשים, מה אומר ליברמן? שעפולה זה לא מאה שערים, מה פתאום, בשום אופן לא".

"למי האירוע הזה מיועד? למי? לליברמן? אולי מתי שהוא עוד היה חסיד פרמישלאן...", עקץ גפני את יו"ר 'ישראל ביתנו' וגרר מחיאות כפיים סוערות.

"לא צריך ללכת רחוק, אני יכול להביא לכם אלף דוגמאות, הם לא מתכוונים אלינו", המשיך גפני, "הם לא רוצים שאנחנו נלמד תורה, הם לא רוצים שאנחנו ננהל אורח חיים כמו שהתורה מצווה עלינו, הם רוצים שנהיה כמותם, זה נובע מקנאה.

"אמרתי פעם במליאת הכנסת, אתם אומרים שצריך ללמוד ליבה וצריך להיות כמו שאתם, מה אתם מציעים לנו? חינוך קלוקל? הרי אני בדיוק יודע, אני הרי מעביר את הכספים לכל המקומות, מה אתם מציעים לנו בתמורה לחינוך החרדי או לחינוך התורני, מה אתם מציעים בתמורה?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר