פרסום ראשון

פתח תקווה: גפני וברוכי ייפגשו עם ראש העיר רמי גרינברג

בצל המאבקים בין 'יהדות התורה' וראש עיריית פתח תקווה, מחר תתקים פגישה ראשונה בין גרינברג ליו"ר 'דגל התורה' ח"כ גפני, הנציג בעירייה אליהו ברוכי ו'רשת הגנים' (חדשות)

רמי גרינברג. ארכיון (צילום: חיים טויטו)

פרסום ראשון: לקראת פתיחת שנת הלימודים ובצל המאבקים והמתיחות בין ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג לסיעת 'יהדות התורה', מחר (חמישי) תתקיים פגישה ראשונה בין הצדדים, כך נודע ל"כיכר השבת".

בשעות הבוקר צפויים יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, יו"ר 'יהדות התורה' בפתח תקווה אליהו ברוכי ומנכ"ל 'רשת הגנים' ישראל גולומב להגיע לפגישה עם ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג.

הצדדים צפויים לדון עם ראש העיר במצוקות הקשות הניצבות בפני רשת הגנים ומוסדות החינוך, כאשר בעוד כשבועיים ימים תחל שנת הלימודים ועדיין לא ברור היכן עשרות בנות ילמדו ובאלו תנאים.

במהלך נאום שנשא בקעמפ של ישיבת 'תורה בתפארתה', חשף גפני את דבר הפגישה הצפויה.

גורם המעורה בפרטי הדברים אומר ל'כיכר השבת' כי "אנחנו מלאי תקווה כי הפגישה תביא את ראש העיר רמי גרינברג להכרה במצוקות הקיימות ולהצגת פתרונות מיידיים שיאפשרו את פתיחת שנת הלימודים כראוי. איננו דורשים תנאים מפליגים אלא את המינימום ההכרחי עבור ילדי העיר החרדים".

כזכור, בשבוע שעבר התקבל ראש העיר רמי גרינברג לפגישה נדירה במעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, בצעד שהיה נראה כפורץ דרך אל מול מסכת היחסים העכורה בין גרינברג ל'יהדות התורה'.

כפי שדווח בהרחבה ב'כיכר השבת', בכירים ב'דגל התורה' הסבירו כי ראש העיר רמי גרינברג הגיע בהפתעה למעונו של הגר"ח קנייבסקי ברחוב רשב"ם וביקש להיכנס לקבלת ברכה. בתחילה, כניסתו נמנעה ובני הבית התייעצו עם יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, שהכריע כי יש להכניסו ולא להביא את היחסים לכדי פיצוץ שאין ממנו דרך חזרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר