הפרובוקציה בעפולה

רון קובי: "דרעי חגג ואז בג"צ נתן לו בפנים"

ר"ע טבריה רון קובי, שסולק אמש בבושת פנים מההופעה של מוטי שטיינמץ בעפולה לאחר שניסה לעורר פרובוקציה במקום, מגיב לסערה: "הגיע הזמן שהציבור הזה לא יוסת" (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
רון קובי מסולק מההופעה, אמש (צילום: שמעון מנחם)

ראש עיריית טבריה רון קובי, שסולק אמש בבושת פנים מההופעה של מוטי שטיינמץ בעפולה לאחר שניסה לעורר פרובוקציה במקום, מגיב לסערה: "הגיע הזמן שהציבור הזה לא יוסת".

בראיון ל'חדשות הבוקר' ב'קשת' אמר קובי: "המשטרה ידעה שאני מגיע, בגלל שאני מאובטח הם יודעים על כל תזוזה שלי. הם התכוננו לזה. לא נכנסתי למופע, נכנסתי לאיזור המתוחם לתקשורת, אבל האספסוף של אריה דרעי המושחת, המקהלה שלו, ידעו כנראה שאני מגיע, באו, קפצו על הגדרות ונכנסו לשמה".

לדבריו: "נכנסתי אחרי שהמופע התחיל, באתי בשקט לאיזור הצלמים. הם פרובוקטיבים, הכינו את השבאבניקים של אריה דרעי. דרעי חגג וחגג, ובסוף בא בית המשפט ונתן לו בפנים, אמר לו, חביבי, זה לא יקרה יותר נקודה. אני מריח את הצביעות הזאת, בטבריה זה בלי הפרדה, בעפולה זה בהפרדה.

"ומה שהכי מביש זה שהחרדים עצמם לא מבינים שאם הם רוצים לבקש הפרדה, שילמדו שאנחנו רוצים נישואים אזרחיים ואוטובוסים בשבת. הגיע הזמן שהציבור הזה לא יוסת אלא יבין שזה עניין של הידברות".

קובי הוסיף, בראיון ל'חדשות הבוקר': "אני לא נגד הפרדה כשזה אירוע סגור אך ורק לקהל הזה. אני חושב שהציבור הזה, ברגעים מסויימים במקומות מסויימים, מגיע לו את מה שהוא צריך. זה בסדר גמור. אבל הם צריכים לדעת שיש פה גם איזונים ובלמים, זה אחד. הדבר השני, כשזה בכסף ציבורי, בחוצות, יש בעיה חוקית עם זה במדינת ישראל. אומרים את זה גם בתי המשפט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר