הארכת מעצר

בני ברק: הבן מואשם ברצח אמו בליל שבת

הפרקליטות תגיש היום כתב אישום נגד תושב בני ברק בחשד לרצח אמו בליל שבת קודש בחודש שעבר: "דקר את אמו מספר פעמים באמצעות סכין עד אשר הביא למותה" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת רצח. אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

הפרקליטות תגיש היום (חמישי) כתב אישום נגד תושב בני ברק בחשד לרצח אמו בליל שבת קודש בחודש שעבר: "דקר את אמו מספר פעמים באמצעות סכין עד אשר הביא למותה".

במשטרה מציינים כי במסגרת חקירה שנוהלה על ידי צוות חקירה מיוחד עלה כי החשוד דקר את אימו מספר פעמים באמצעות סכין עד אשר הביא למותה.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ותוך כדי פעולות חקירה הצליחו חוקרי המשטרה לקשור את החשוד למיוחס לו. היום, כאמור, צפויים בפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום בגין רצח ובקשה למעצרו עד תם ההליכים.

כזכור, לאחר דיון בהארכת מעצרו, אמר עו"ד דן באומן מהסנגוריה הציבורית, סנגורו של החשוד: "נקראתי למשטרת בני ברק, שם מצאתי בחור צעיר במצב נפשי מאוד רעוע שנחשד ברצח אמו. בדיון שהתקיים ביקשתי שיעבור הסתכלות פסיכיאטרית וגם המשטרה הבינה שצריך לבדוק את מצבו הנפשי. לא ידוע לי על רקע מקדים. מדובר בבן ואם שהיחסים ביניהם היו תקינים, למיטב ידיעתי. זה מקרה מאוד מצער".

האמא, בת ה-65, נמצאה ללא רוח חיים, ועם פציעות חודרות בפלג גופה העליון. ממד"א נמסר, כי בשעה 05:58 בבוקר התקבל דיווח על אישה מחוסרת הכרה בדירה בבני ברק. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה של אישה בת 65 עם פצעי דקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר