מעקב 'כיכר' • צפו

שרת השיכון הבטיחה: תושבי אחיסמך יקבלו טופס ארבע

לאחר ההבטחות שניתנו ל'כיכר השבת' לפני כחודש וחצי כי האכלוס באחיסמך יתבצע במהלך בין הזמנים, אמש (רביעי) סיירו במקום שרת השיכון יפעת שאשא ביטון וח"כ אורי מקלב והתחייבו מול המצלמות כי טופס ארבע יימסר לתושבים עד סוף בין הזמנים (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הישיבה שהתקיימה אמש באחיסמך (צילום: תמונה: לע"מ; צילום וידאו: באדיבות המצלם)

לאחר אין ספור עיכובים ובעיות שסוקרו בהרחבה ב'כיכר השבת', תושבי אחיסמך יכולים להתחיל לברך על המוגמר. בסיור שנערך אתמול (רביעי) בשכונה, הובטח לתושבים שמסירת טפסי ארבע תתבצע עד סוף החודש.

לפני כחודש וחצי פורסם לראשונה ב'כיכר השבת' כי משפחות חרדיות רבות אשר קנו את דירותיהן בשכונה, התבשרו כי האכלוס יחל לפני פתיחת שנת הלימודים הקרובה, זאת כדי לאפשר לתלמידים בני המקום להתארגן במוסדות החינוך, אשר נפתחים במיוחד עבורם.

כאמור, אתמול נערך סיור במקום עם ראש עיריית לוד יאיר רביבו, שרת שרת השיכון יפעת שאשא ביטון וחבר הכנסת אורי מקלב.

לאחר שהתרשמו מהתקדמות הבנייה הבהירה, אמרה שרת השיכון כי האכלוס יתקיים כפי שפורסם: "הוריתי כעת כי יסתיימו כל העבודות כדי שיוכלו לקבל את טופס ארבע לשכונה עד לסוף החודש".

חבר הכנסת אורי מקלב אמר מיד אחריה כי "חלק מהבעיה של מצוקת הדיור במגזר החרדי הוא כי ראשי הערים לא רוצים, כאן יש שרת שיכון שמאוד עוזרת לצד ראש עיר שרוצה לעזור ולא עושה חשבונות ולכן זה מצליח. רק ככה אפשר לעשות פרוייקטים ולמנף אותם. אנחנו משקעים כאן בעיר הזו כדי למנף את כל האיזור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר