מסעיר את הרשת

ראש עיריית טבריה רון קובי תיעד את עצמו נוסע בלי חגורה

לאחר הפרובוקציה שחולל בהופעה בעפולה - עד שפונה על-ידי שוטרים, תיעד רון קובי את עצמו נוסע ברכב, כשהוא, הנהג ויתר הנוסעים ללא חגורה. המשטרה בודקת (חדשות)

הנסיעה, ללא חגורה (צילום: מתוך הפייסבוק של רון קובי)

ראש עיריית טבריה רון קובי הגיע אמש (רביעי) לעיר עפולה, לפארק העירוני בו התקיימה ההופעה הגדולה - בהפרדה - למגזר החרדי, והצליח לעורר המהומה עד שפונה על ידי שוטרי יס"מ מהפארק.

בהוראת השוטרים, קובי נאלץ לעזוב את המקום במהירות יחד עם בנו הקטן שהגיע איתו, המאבטח, מקורביו יוסי אלימלך ושמעון אבו, וחבר מפלגתו איגור מישינקין, תוך שהוא מעביר בשידור חי בפייסבוק את כל הבלגן.

בסרטון, נראים השישה נכנסים לרכב, נוסעים כשאף אחד מהם, לכאורה, לא חגור. הנהג יוסי אלימלך נראה נוהג כשאינו חגור, ראש העיר עצמו, רון קובי, אף הוא לא היה חגור, בנו הקטן של רון קובי ישב על ברכיו של המאבטח שאף הוא לא היה חגור, וכך גם חבר המועצה איגור מישינקין ושמעון אבו.

התיעוד המלא: כשרון קובי הגיע להופעה (צילום: מתוך הפייסבוק של רון קובי)

השישה עזבו את עפולה לכיוון טבריה, כשהם מדברים יחד ללייב פייסבוק של רון קובי, ונראה כי העובדה שאינם חגורים למרות שהרכב בנסיעה, לא הפריעה להם. עם זאת, יודגש, כי כעבור זמן מה, קובי ונהגו - שמו את החגורה.

ל'כיכר השבת' נודע כי כמה מתושבי העיר מתכוונים להגיש תלונה במשטרה, בטענה כי התיעוד מטריד ומלבד העבירה על החוק יש בו מסר לציבור מנבחר ציבור שמצפצף על החוק ומסכן לכאורה את חייו ואת חיי בנו הקטן.

'כיכר השבת' פנה לקבל את תגובת המשטרה שם נמסר בתחילה כי מי שפרסם שיגיש תלונה, לאחר מכן משהובהר כי המפרסם הוא רון קובי עצמו, הודיעו במשטרה: "קבלנו את הסרטון והוא הועבר לבחינת גורמי את"ן".

מאמצי 'כיכר השבת' לקבל את תגובתו של רון קובי, לא צלחו ותגובתו לא התקבלה עד לשעת פרסום הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר