לפי בקשת הגר"ח קנייבסקי: הלילה בחצות המעמד לישועה בעמוקה

אלפי מתפללים יגיעו הערב לעמוקה ליל ט'ו באב בחצות מכל רחבי הארץ ויצטרפו למעמד התפילה לישועה וזיווג • שה"ת קבע: "ההשתדלות הנכונה לאב ואם לזיווג צאצאיהם" (צדקה)

(צילום:דוד זר)

דריכות שיא בקרב קהל בית ישראל ובפרט בקרב משפחות אשר מצפים לישועת ה', לזיווג הגון ומעוכבי השידוך, לקראת המעמד המרטיט, מעמד התפילה המרכזי שיתקיים בעוד שעות ספורות, הלילה בשעת חצות ט"ו באב ע"י רשת הכוללים 'רינה של תורה', בעמוקה.

כנסו לכאן לפרטים>>

בימים האחרונים נשלמו ההכנות האחרונות למעמד הגדול, בהיערכות הלוגיסטית האחרונה יחד עם הר"ר יוסף שוינגר הי"ו, מנכ"ל המקומות הקדושים ועימו העומד על ימינו הרב ישראל דרעי הי"ו, אחראי מחוז צפון אשר נענו בחפץ לב לסייע בכל מה שניתן, לטובת אלפי המתפללים האמורים לפקוד את עמוקה דווקא בליל טו באב. בימים אלו הושלמה התקנת תאורת מתחם הציון וסידור כל דרכי הגישה המובילות לחלקת הציון לקליטת האלפים שיגיעו במהלך ליל טו באב, זמן הידוע כמסוגל מאוד לישועה. ארגון הכנסת אורחים "זכותיה דרבי יונתן" נערך גם הוא לקדם את פני ההמונים בתקרובת להשיב את נפשם.

כנסו לכאן לפרטים>>

כידוע, המעמד הנורא והנשגב מסוגל לפעול ישועות. המפורסמות אינן צריכות ראיה ודבר הישועה המופלאה המסוגלת ממעמד זה כבר נראית בחוש כאשר רבים מאלו שהשתתפו במעמדים הקודמים או שלחו את שמותיהם לתפילה, נפקדו בפקודת ישועה ורחמים וזכו לכונן בית נאמן בישראל, באופן מופלא למעלה מדרך הטבע.

על אחת כמה וכמה בשנה זו, כאשר בפעם הראשונה בלשון קדשו חרט שר התורה בכתב יד קדשו, כשהוא חותם את שמו לאות ולמופת: "נראה דאחרי עמל התורה של מאות אברכים של רינה של תורה מתוך תענית דיבור ואח"כ מתפללים על ציון יונתן בן עוזיאל, הוא סגולה להוושע בזיווגים הגונים כמש"כ הגר"א דהתפילה מתקבלת בקברן של צדיקים".

שר התורה אף אמר זאת בתשובה אישית לראש הכוללים 'רינה של תורה' המקובל הצדיק הגאון רבי מרדכי ליבר הלוי כהן שליט"א כהוראה מפורשת לפרסם ברבים ובפרט בקרב משפחות אשר מצפים לישועת ה' בבנין בית נאמן לצאצאיהם מעוכבי השידוך, וזה לשונו: "תפילת 'רינה של תורה' היא ההשתדלות הנכונה לאב ואם לזיווג צאצאיהם" ומרן מוסיף את ברכתו הטהורה "וכל המשתתפים יוושעו בס"ד בקרוב בשמחתם".

המעמד המיוחד מתחיל כבר משעות אחר הצהריים כשמאות אברכי הכוללים 'רינה של תורה' יגיעו לצפת שם יקיימו סדר לימוד 3 שעות רצופות בתענית דיבור ללא הפסק כלל, בהיכל ישיבת צפת בראשות הרה"ג ר' דב קפלן שליט"א ובחדרים הסמוכים לבית המדרשלזכותם של אלפי המצפים ששלחו את שמותיהם בכדי שיוזכרו במעמד.

לאחר הסדר, לקראת שעת חצות לילה, ייצאו האברכים לעמוקה כשאליהם יצטרפו מאות ואלפי בני ישראל אשר יגיעו במערך הסעים מיוחד ומתוגבר שיתקיים ע"י חברת נתיבות חסד, עבור ההמונים המבקשים להגיע ממרחקים מכל רחבי הארץ להשתתף במעמד הנורא, המסוגל בכח התורה ובכח התפילה לפעול ישועות בקרב הארץ, כפי שהורו חכמי תורת הרז זצוק"ל ויבדלחט"א.

כנסו לכאן לפרטים>>

בראש מעמד התפילה בנוסח מיוחד שנקבע על ידי שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א, יעמוד הגאון רבי שרגא שטינמן שליט"א, והגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א שיישא דברי התעוררות קודם המעמד. לפני התיבה יעבור ראש הכוללים המקובל הצדיק רבי מרדכי ליבר כהן שליט"א ובסיום התפילה ייערך מעמד קבלת עול מלכות שמים.

מיד לאחר מכן, כששערי שמים פתוחים בתפילתם ודמעתם של עמלי התורה וקהל עם קדוש, יוקראו שמות המבקשים והזקוקים לישועה באופן אישי על ידי גדולי התורה והמוני המתפללים בכוונת הלב. בסיום המעמד יעברו קהל האלפים להתברך על ידי גדולי התורה שליט"א להיוושע בזיווגים הגונים ולראות ישועה בזאת השנה.

בשעות הקרובות ניתן יהיה עדיין להצטרף ולמסור שמות לתפילה אשר יוזכרו במעמד הגדול לישועה שלמה ע"י מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א ומאות עמלי התורה.

כנסו לכאן לפרטים>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר