מינוי בקבוצת 'אסם'

הרב רפאל מנת מונה לרב קבוצת 'אסם' - 'נסטלה'

חברת 'אסם' מודיעה היום (ה') על מינויו של הרב רפאל מנת לתפקיד רב 'אסם'. הרב מנת ימלא את מקומו של הרה"ג יעקב משה חרל"פ, שכיהן כרב 'אסם' במשך למעלה משלושים שנה (בארץ, שיווקי)

לתפקיד רב הקבוצה חשיבות רבה בהיבטים רבים (צילום: יח"צ)

הרה"ג יעקב משה חרל"פ שליט"א, מי שכיהן כרב 'אסם' במשך למעלה משלושים שנה היה מופקד על בניית מערך הכשרות של חברת 'אסם' והוביל לפריצות דרך רבות ומשמעותיות בעולם הכשרות.

הנהלת הקבוצה בחרה כעת ברב רפאל מנת מתוך מספר מועמדים לתפקיד, במקומו של הרב חרל"פ שהגיע לגיל פרישה. הרב מנת שיחל לכהן בתפקידו בחודש ספטמבר 2019, היה מנהל מחלקת הכשרות ביישוב 'זיכרון יעקב' במשך כ-20 שנה, אחראי על הכשרות בחיפה יחד עם רבה של זיכרון יעקב,הרב מרדכי אברומסקי שליט"א, ובעשור האחרון עומד בראשות המועצה הדתית בנימינה-גבעת עדה.

לתפקיד רב הקבוצה חשיבות רבה בהיבטים רבים, כמו מתן פיקוח כשרותי על ייבוא חומרי גלם ותוצרת חקלאית שמקורה בחו"ל, פיקוח על מפעלי החברה בכל העולם, ייעוץ, הכוונה וחיזוק הקשר עם הרבנים המקומיים נותני הכשרות והבד"צים השונים בכל אתרי הייצור של 'אסם'.

מערך הכשרות של אסם

קבוצת אסם, מהווה מופת לשמירה על כשרות על-פי כל דיני ההלכה. מערך הכשרות של קונצרן המזון המוביל בישראל, מפקח על תהליך הייצור של אלפי מוצרים שונים, במפעלים השונים בארץ וברחבי העולם, ואחראי לתפקוד כשרותי תקין לכל אורך התהליך. מערך זה, הפועל במקצועיות ובדקדקנות, מבטיח כי כל יהודי שומר כשרות, בכל מקום בעולם, יוכל ליהנות ממוצרי אסם-נסטלה ללא כל חשש.

בין אם מדובר בפיתוח מוצר חדש, הקמת מפעל חדש, או רכישת קו ייצור, ובין אם מדובר בתהליכי יצור שוטפים, מערך הכשרות של 'אסם' מעורב בכל מהלכיה של החברה הנוגעים לפעילות בארץ ובחו"ל.

מטרתה של אסם היא להיענות לצרכי הכשרות של האוכלוסייה היהודית כולה בארץ ובעולם, ולצורך כך פועלת אסם יד ביד עם מרבית גופי הכשרות. מוצריה השונים של החברה זוכים לאישורי כשרות בהתאם לעניין ולצרכים. המערך מלווה ומייעץ לכל הגופים והיחידות הרלוונטיים, בשורה ארוכה של היבטי כשרות מהותיים: החל מתכנון קווי הייצור ועד לתפעול השוטף של המפעל.

ייעוץ זה כולל התייחסות להפרדת מערכות המייצרות מוצרים חלביים, בשריים ופרווה, אחסון וסימון חומרי הגלם והמוצרים, וכן קביעת נהלי עבודה מתאימים התואמים לדיני הכשרות ההלכתיים. לכל זאת דואגים אנשי מערך הכשרות של אסם, הנמצאים בכל מפעלי ומרכזי החברה.

קהל הצרכנים שומרי הכשרות מודע לכך שהלוגו המוכר בצבעי האדום-צהוב מעיד על כשרותם של המוצרים. לקוחות 'אסם' יודעים שהם יכולים ליהנות ללא חשש ממגוון מוצרי אסם שזוכים כולם לכשרות מעולה ללא פקפוק. סטנדרט הכשרות הגבוה מאפשר להם ליהנות מאיכות מעולה בכשרות ללא פשרות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר