פרסום ראשון

איש התקשורת מני גירא שורץ - חוזר לרדיו

איש התקשורת החרדי, מני גירא שוורץ חוזר אחרי שנתיים לרדיו, ויגיש תוכנית אישית ברדיו 'קול חי מיוזיק', מדי יום שישי בשעה 12 בצהריים - "שעתיים לשבת". כל הפרטים (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
מני גירא שורץ ב'אולפן כיכר' (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת / יח"צ)

איש התקשורת החרדי, מני גירא שוורץ חוזר אחרי שנתיים לרדיו, ויגיש תוכנית אישית ברדיו 'קול חי מיוזיק', כך נודע ל'כיכר השבת'.

החל ממחר (שישי) ט"ו באב, יגיש מני גירא שורץ תוכנית קבועה - "שעתיים לשבת", בכל יום שישי בשעה 12 בצהריים, בתחנה הייעודית למוזיקה - 'קול חי מיוזיק'.

גירא-שורץ, מבכירי התקשורת החרדית, החל את דרכו בתחום התקשורת, ברדיו, בהגשת ועריכת מוזיקה כבר לפני יותר מ-20 שנה - ובהמשך התקדם לתפקידים שונים בעולם התקשורת: עורך ראשי, פרשן, כתב ועוד - כעת הוא סוגר מעגל וחוזר לגעת בתחום איתו התחיל, ולדבריו גם הכי אוהב - תחום הגשת מוזיקה ברדיו.

בשיחה עם 'כיכר השבת', אומר גירא-שוורץ: "זו זכות עבורי. מוזיקה, מרוממת, מחברת מאחדת משמחת ובקיצור עושה רק טוב. נכון שיש לי רקע ונגיעה לתחום, גם ליויתי בייעוץ את הקמת התחנה בידי אבי רוזן וישראל שלמה אזולאי, שהשכילו לנווט גם את הספינה הזו, להצלחת ענק ולכך שתתאים לכל אוזן".

עוד הוא אומר: "שבת היא מקור הכל, ביהדות. לכן הזכות ללוות יהודים בהכנות לשבת כפולה ומכופלת. מתפלל שנספק חוויה יהודית טובה למאזינים. מזמין באופן אישי כל אחד ואחת, להתחבר לנשמה, כל יום שישי ב-12".

בהפקת התכנית אומרים ל'כיכר השבת': "זו תהיה תוכנית מיוחדת עם שירים מיוחדים, והיא תוגש בצהרי יום שישי, זמן שיא ברייטינג - בזמן שציבור שומרי השבת בישראל, בנסיעות בבישולים ובהכנות לשבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר