בן גביר במפגש עם חרדים: אנחנו נהיה המגן של הציבור החרדי

במפגש עם צעירים חרדים במסעדת טשולנט בירושלים אמר בן גביר: "יש לנו יריב משותף - הרפורמים. במשמרת שלי דינה זילבר לא תבטל אירועים לציבור החרדי בגלל הפרדה" (בארץ)

(צילום: ללא קרדיט)

על רקע מתקפת השנאה נגד הציבור החרדי והסרטונים שמפיצים ליברמן ולפיד נגד המגזר החרדי, נפגשו חברי עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר וברוך מרזל למפגש על סיר צ'ולנט במסעדה בירושלים, עם צעירים חרדים.

בשיחה הבהיר עו"ד בן גביר, כי מי שהולך אחרי הוראת רבותיו ומתכוון להצביע למפלגות החרדיות שלא יצביע לעוצמה יהודית. "אנחנו פונים לגבי חרדים שמתלבטים בין ליכוד, המפד"ל ואנחנו וצריך להיות ברור: אנחנו היחידים שנלחם בעבורם ולא נלך עם לפיד. אנחנו נדאג לציבור".

עוד הסביר עו"ד בן גביר כי המפלגה מתכוונת להשתמש בכוח שיהיה לה בכנסת כדי לשמש מגן משפטי למגזר החרדי: "אני בתור משפטן הגנתי מאות פעמים על המגזר החרדי. כשאני אהיה בכנסת בעזרת השם יתברך, אחוקק חוקים ברורים שלא יאפשרו אפליה של המגזר החרדי. הציבור שתורם המון למדינה בהתנדבות בארגוני החסד שעושים עבודה שאף אחד אחר לא מוכן לעשות. אנחנו נעשה סוף למצב שרומסים את הציבור האיכותי הזה".

בן גביר המשיך ואמר: "יש לנו יריב משותף, קוראים לו 'התנועה הרפורמית'. השבוע הם גם ניסו ללא הצלחה לפסול אותנו מלרוץ לכנסת, וגם ניסו למנוע מהציבור החרדי להנות מהופעה בבין הזמנים. רק עוצמה יהודית חזקה תדע להשתיק את הרפורמים", אמר בן גביר לקול מחיאות הכפיים של הצעירים החרדים.

במפגש השתתף גם מועמד מספר 2 בעוצמה, ברוך מרזל שאמר כי הסקרים האחרונים, למרות שהם מוטים שמאלה, מלמדים על עלייה עקבית של עוצמה יהודית שמתקרבת לאחוז החסימה: "גם ראש הממשלה נתניהו יודע, שממשלת ימין תלויה בכוח של עוצמה יהודית ולכן אנחנו יודעים שאנחנו נצליח לעבור את אחוז החסימה ולייצג נאמנה את תורת ישראל וארץ ישראל בכנסת" .

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר