הודף את הביקורת

נתניהו: 'נצא למערכה רחבה אם נידרש; בלי שיקולי בחירות'

ראש הממשלה הגיב באומרו: "יש אומרים שאני נמנע ממבצע צבאי רחב בגלל שיקולי בחירות, כל מי שמכיר אותי יודע שהשיקולים עניינים" • לדברי נתניהו, "אם הדבר יידרש נצא למערכה רחבה" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) להסלמה הביטחונית בדרום הארץ ואמר כי "אם הדבר יידרש - אנחנו נצא למערכה רחבה".

נתניהו התייחס לכך לפני המראתו לביקור באוקראינה, ובדבריו אף הדף את הביקורת שמתחו עליו יריבים פוליטיים, וטען כי מערכת הבחירות אינה מהווה שיקול בקבלת ההחלטות הביטחוניות בנושא.

"יש שאומרים שאני נמנע ממבצע צבאי רחב בגלל שיקולי בחירות, כל מי שמכיר אותי יודע שהשיקולים שלי עניינים", הצהיר ראש הממשלה.

בפתח דבריו אמר: "אני משבח את צה"ל על הפעולה שבמהלכה חוסלו חמישה מחבלים בשטח עזה. המשימה שלי לשמור על הביטחון ועל השקט ואנחנו עושים את כל הפעולות הנדרשות לשם כך. נעשה מה שדרוש למען ביטחון ישראל".

ראש הממשלה הבהיר: "אם הדבר יידרש - אנחנו נצא למערכה רחבה, עם בחירות או בלי בחירות".

בחמאס אמרו היום בתגובה לחיסול המחבלים בעומק השטח בעזה: "הכיבוש ממשיך להשתמש בכוח קיצוני והוא מבצע פשעים נגד העם הפלסטיני והנוער שלו במצור בעזה, בירושלים הכבושה ובגדה המערבית".

עבדל לאטיף אל קאנו, מדוברי ארגון הטרור העזתי הוסיף, "העוצמה של הזעם והלחץ יתפוצצו בפני הכיבוש אם המצור על עזה לא יוסר. אנחנו רואים במשטר הציוני אחראי לכל הפשעים נגד עמנו. השקט של הקהילה הבינלאומית מעודד את הכיבוש להמשיך במצור על הרצועה ולבצע פשעים נוספים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר