הנגיד לראש הכולל

רוצה כרטיסים במחלקת עסקים? תתן צדקה

גביר ידוע הזמין כ-50 כרטיסי טיסה עבור נופש למשפחתו. סוכן הנסיעות רכש לחלק מהם כרטיסים ב'ביזנס'. המשפחה לא הייתה מעוניינת בכך והיא העניקה את הכרטיסים תמורת צדקה (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: Gili Yaari/Flash90.)

אחד מהגבירים החרדים הגדולים בירושלים (ע.פ) טס עם משפחתו כמדי שנה לנופש יוקרתי בשוויץ, לאחר שחל בלבול אצל סוכן הנסיעות בנוגע לכמות הכרטיסים, הסוכן החליט "לפנק" את הגביר בכרטיסי טיסה ב'ביזנס', אך הגביר החליט לחלק את הכרטיסים הללו תמורת כך שהקונים יתרמו צדקה.

מדובר במשפחה בעלת ממון, שגילתה בשדה התעופה, כי מתוך 47 כרטיסי הטיסה שרכשו יש בעיה בלתי מוסברת עם 13 מהכרטיסים.

בירור קצר אצל סוכן הנסיעות העלה, כי הייתה לו טעות בחישוב הכרטיסים, והטיסה - כיאה לאוגוסט, הייתה מלאה עד אפס מקום, ללא מקום אחד פנוי.

בלית ברירה, הסוכן נאלץ להזמין ל-13 הנוסעים הנוספים של משפחת הגביר מקומות במחלקת העסקים של המטוס ונאלץ לספוג בעצמו את העלות - פי שלושה ממחיר כרטיס (כרטיס רגיל עולה כ-550 דולר ובמחלקת העסקים פי שלושה...)

משפחת הגביר שמחו מאוד על כך שיכלו לעלות על הטיסה, אך הם רצו לשבת כל המשפחה ביחד, ולא היה להם מה לעשות עם כמה כרטיסים במחלקת ה'ביזנס' היוקרתית.

אב המשפחה - הגביר הנודע, ראה לפתע משפחת ראש כולל ידוע (הרב א.כ) מירושלים שנסע גם הוא לשוויץ, והוא מכיר אותו מהשכונה הירושלמית בהם שתי המשפחות התגוררות.

לאחר שיחת נימוסין קצרה, שאל הגביר את ראש הכולל האם הוא יהיה מעוניין לשבת עם משפחתו במחלקת העסקים המפנקת ללא תשלום ישירות אליו.

העיסקה הייתה כך: הגביר העביר לו את הכרטיסים הנחשקים ובתמורה לכך התחייב ראש הכולל לתת סכום הגון לצדקה לזכות שתי המשפחות, כך נהנו כולם אלו מישיבה משותפת כל המשפחה ואלו מטיסה במחלקת הביזנס ועוד תוספת של מצוות צדקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר