במילציות מאשימים

"ארה"ב הכניסה לעיראק כלי טיס ישראליים"

המיליציות השיעיות שהותקפו מאשימות את ארה"ב כי אפשרו למל"טים של ישראל להיכנס לשטח המדינה דרך אזרבייג'ן. "נגן על עצמנו עם הנשק שברשותנו" אמר בכיר בארגון (עולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום ערבי, מתוך טוויטר)

סגן מפקד המיליציות השיעיות בעיראק האשים היום (רביעי) את ארצות הברית וטען כי היא מאפשרת לישראל לתקוף את הבסיסים הצבאיים בעיראק.

בהודעה שפרסם סגנו של העומד בראש ארגון הגג של המיליציות "הגיוס העממי", אבו מהדי אל-מוהנדיס, נטען כי האמריקנים הכניסו ארבעה כלי טיס ישראלים לא מאוישים דרך אזרבייג'ן. זאת כדי שיתקפו יעדים צבאיים בעיראק.

"בשעה שצבא ארה"ב בעיראק משבש את הפעילות של חיל האוויר העיראקי, הוא מאפשר למטוסים ישראליים לבצע תקיפות חוזרות ונשנות במדינה".

לדבריו, המטוסים הישראליים שטסו במי עיראק פועלים במסגרת צי המטוסים של הכוחות האמריקניים במדינה, והם מבצעים הפצצות נגד בסיסים צבאיים עיראקיים.

בהודעה הוסיף, "אנו מכריזים כי מי שנושא באחריות לתקיפות נגד הבסיסים שנו הם הכוחות המזוינים האמריקניים. אין לנו ברירה אלא להגן על עצמנו עם הנשק שברשותנו".

"אויבי עיראק מתכננים היום מתקפות נוספות", אמר אבו מהדי אל-מהנדס, שכאמור האשים את ארה"ב וישראל, והבהיר כי יתחילו להגן על עצמם.

חבר ועדת הביטחון וההגנה בפרלמנט העיראקי, כרים עליווי אמר לרשת אל-מיאדין הלבנונית כי "ישראל מנסה להחליש את אל-חשד א-שעבי באמצעות התקיפות ואפילו להרוג את בכיריו".

"למטוסים העיראקיים אין יכולת לגלות מטרות עוינות באוויר. המרחב האווירי האמריקני נשלט בידי המטוסים האמריקניים ושום מטוס לא יכול לנוע ללא מידע אמריקני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר