מי-ם לניו יורק

ידידיה וסיון רהב מאיר יצאו למסע בארה"ב

אנשי התקשורת ידידיה וסיון רהב מאיר וילדיהם עזבו בימים אלה את ביתם בעיר ירושלים והמריאו לארצות הברית לשליחות בת שנה: 'מרגש מאוד לצאת להרפתקה כזאת' (ברנז'ה, עולם)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
ידידיה וסיון רהב מאיר (צילום: תנועת המזרחי)

אנשי התקשורת, בני הזוג, ידידיה וסיון רהב מאיר וילדיהם עזבו בימים אלה את ביתם בעיר הבירה ירושלים והמריאו לארצות הברית לשליחות בת שנה.

"מרגש מאוד לצאת להרפתקה כזאת", אומר ידידיה מאיר בשיחה עם 'כיכר השבת' מנתב"ג, "יצאנו להכיר אחים שאנחנו לא מכירים. הימים הקרובים יוקדשו לאינספור משימות טכניות וביום רביעי הקרוב השיעור של סיון יתחיל במנהטן, בעזרת השם".

בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה סיפרה רהב-מאיר מה עומד מאחורי ההחלטה לצאת לשליחות בחו"ל: "לאחרונה, בכל כמה שבועות, אני טסה לארצות הברית לסבב הרצאות. השיעור השבועי – יוזמה ירושלמית מקומית – גדל והתפתח והוזמן בתקופה האחרונה ללוס אנג'לס, וושינגטון, ניו-יורק, אטלנטה, בולטימור, פילדלפיה, ניו ג'רזי ועוד ועוד. פגשתי אלפים. החל מישראלים שגרים שם ועד יהודים שחיים באמריקה כבר חמישה דורות".

לדבריה: "בכל פעם מחדש הרגשתי כמה זה חשוב. כמה הסיפור שלנו הוא משותף, לא רק ישראלי אלא גלובלי. אבל כל מסע כזה כאילו נקטע באמצע – מול פנייה של עוד בית ספר או קמפוס או קהילה, כי צריך לחזור לארץ. לאחרונה ארגון "המזרחי העולמי", בראשות הרב דורון פרץ, הציע לנו לצאת לשנת שליחות שלמה: לגור שם כשליחים שלהם, ללמד, לפגוש, להרצות, לדבר. זו הצעה מאתגרת, מפחידה ומלהיבה. התלבטנו, התייעצנו והסכמנו. בהתרגשות רבה ובתפילה להצליח במשימה".

בני הזוג רהב-מאיר וילדיהם יתגוררו בניו יורק שבארצות הברית ולמרות שהשניים יתגוררו בחו"ל הם ימשיכו בעבודתם בתקשורת הישראלית ממקום מגורם. "ההרצאות יתקיימו בעיקר בניו יורק, אבל גם בכל רחבי צפון אמריקה. אנחנו מקווים לפעול שם רבות, אבל להמשיך גם משם בעיסוקים ובמקומות העבודה האהובים שלנו (מ"החלק היומי" ועד לטלוויזיה ולתכנית בגלי צה"ל)". אנחנו לא מתנתקים, חלילה, רק מתחברים לעוד אנשים", כתבה לסיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר