ממשיך לתקוף

אביגדור ליברמן: בליכוד יחליפו את נתניהו אם לא ישיג 61 ממליצים

ליברמן בחר לתקוף את הממשלה על שהיא לא ערכה סגר בבנימין. והוסיף: בליכוד יחליפו את נתניהו אם לא ישיג 61 ממליצים, נתניהו וגנץ מתחרים מי מתחנף יותר לחרדים (בארץ)

(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

תוך חילול שבת: שר הביטחון לשעבר נתן טיפים איך היה צריך לנהוג לאחר הפיגוע ביום שישי, ואף הוסיף כי אם נתניהו לא ישיג 61 ממליצים בליכוד יחליפו אותו במועמד אחר, בהמשך עבר לעקוץ גם את גנץ בעוון התחנפות לחרדים.

כשהתייחס לפיגוע הנורא ביום שישי אמר ליברמן: "אני רואה איך מטפלים כרגע במצב היו צריכים לעשות הסגר על אזור בנימין, כי ברור שמי שהפעיל את המטען נמצא שם באזור, אך מרוב הפחד של הדרג המדיני הם נתנו הנחייה לצה"ל לא לעשות שום סגר".

"לא יהיו בחירות שלישיות", הכריז אביגדור ליברמן בביטחון רב והוסיף: "הרי כלל המפלגות מבינים מה המשמעות, גם אם צריך לשנות את יו"ר המפלגה. להערכתי זה מה שיעמוד על סדר היום".

"יש הרבה אנשים בליכוד שראויים ויכולים להחליף את נתניהו, אני לא רוצה להתייחס מי אבל כל מי שהם יחליטו זה מקובל עלי. ברור לי שאם נתניהו לא יצליח לארגן לעצמו 61 ח"כים שימליצו עליו הוא יוחלף".

לקראת סיום נאומו עבר ליברמן להתייחס ל"קרב" בין גנץ לנתניהו על קולות החרדים ואמר: "כי בשתי המפלגות יש תחרות פרועה בין בני גנץ לנתניהו מי מחניף לחרדים יותר, הדבר היחיד שאפשר לעשות זה לכפות על שניהם ממשלה לאומית ליברלית רחבה. כשגם גנץ וגם נתניהו מעדיפים ממשלה צרה קטנה שתהיה צרה גדולה למדינת ישראל, מבחינתי האופציה לממשלה צרה לא קיימת".

"מה שמדינת ישראל צריכה זה להקים ממשלה לאומית ליברלית רחבה שתכלול כמובן את 'ישראל ביתנו', 'הליכוד' ו'כחול לבן'. את הממשלה הזאת אפשר רק לכפות, היחידה שמסוגלת לכפות ממשלה כזאת זו המפלגה בראשותי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר