הפיגוע בדולב

האב והבן נפגשו בבית החולים: "בכינו שנינו"

איתן שנרב, ובנו דביר, שנפצעו ביום שישי בפיגוע במעיין ליד דולב, בו נרצחה הבת, רנה שנרב הי"ד, נפגשו אמש לראשונה מאז הפיגוע. "לא יכול לראות את העולם בלי רנה" (אקטואליה)

האב ,איתן שנרב, בבית החולים (צילום: פלאש 90)

האב, הרב איתן שנרב, והבן דביר, שנפצעו ביום שישי בפיגוע במעיין דני ליד היישוב דולב, בו נרצחה הבת והאחות, רנה שנרב הי"ד, נפגשו אמש (מוצאי שבת) לראשונה מאז הפיגוע, בבית החולים.

בבית החולים החליטו להעביר את איתן ליחידה לטיפול נמרץ, כדי שישהה ליד בנו דביר. לאחר הפיגוע דביר נותח ובמהלך השבת הוא היה עירני ובהכרה.

הרב איתן, סיפר על המפגש המרגש עם בנו: "כשנפגשנו הוא אמר לי 'אבא, קשה לי. כל הזמן חוזר לי הסרט הזה', אמרתי לו 'בוא ננסה להיות חזקים ביחד'. הוא זוכר שהוא תפקד באירוע כמו שצריך".

"בכינו שנינו אחרי שעות שלא ידעתי מה איתו, ממש פחדתי", סיפר האב, "ראיתי אותו אחרי הפיגוע מאבד הכרה ואומר שאינו יכול לנשום. עכשיו ראיתי אותו חוזר קצת לעצמו, זה ממש מרגש. חיכיתי לזה כל השבת. הוא מתקשר, הוא איתנו לחלוטין, זוכר הכל. הוא אמר שהוא לא יכול לראות את העולם בלי רנה".

דוברות בית החולים הדסה

מבית החולים נמסר הבוקר על שיפור נוסף במצבם של האב והבן והיום יועברו ככל הנראה מן היחידה לטיפול נמרץ למחלקת אשפוז בבית החוליםץ

בצה"ל ממשיכים במצוד אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע ועצרו שלושה פלסטינים כחלק מאיסוף מידע ראשוני. במקביל, צה"ל מתמקד בהגנה על היישובים באזור כדי למנוע פיגועי חיקוי.

בני המשפחה הלכו ברגל ממכוניתם לעבר המעיין כשבסמוך אליו הופעל המטען שהוכן במקום מראש. הבת רנה נפצעה קשה מאוד, האב שנפצע גם הוא ניסה להחיותה ולאחר מכן ביצע בבנו חוסם עורקים באמצעות הציצית שלו.

שעות ספורות לאחר הפיגוע ובסמוך לשבת קודש הובאה רנה הי"ד למנוחות בבית העלמין בלוד. אחותה תמר ספדה לה ואמרה: "זכינו להיות לידך כמעט 17 שנה. זכינו לקבל מהטוב שבך, הרגישות שבך, לראות איך את כל הזמן שואפת להתקדם, ללמוד ולהבין. החלל הוא לא רק של המשפחה. זה בור בלב האומה. רנה יקרה ואהובה, תודה על השנים איתך, מקוה שנצליח יחד להשלים את המשימה שהשארת לנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר