זעזוע בבני ברק

פח אשפה הושלך לעבר ספר התורה • צפו

מהומה בבית המדרש סאטמר בבני ברק, לאחר שאחד מהמשתתפים בחגיגת הכנסת ספר תורה, השליך פח אשפה לעבר ראש ישיבת סאטמר, הגאון הרב חיים צבי מייזליש (בארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

מהומה התרחשה אמש (מוצאי שבת קודש) בבית המדרש סאטמר בבני ברק, לאחר שאחד מהמשתתפים בחגיגת הכנסת ספר תורה, השליך פח אשפה לעבר ראש ישיבת סאטמר, הגאון הרב חיים צבי מייזליש, בעת שרקד עם ספר התורה.

בסרטון שהגיע לידי 'כיכר השבת' נראים עשרות אנשים כשהם רוקדים סביב ספר התורה וסביב ראש הישיבה, כאשר לפתע נופל עליהם פח אשפה שהושלך מרחוק.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', לפני כחודש קרסו מאמצי השלום עליהם הכריז הוועד שהוקם ע"י האדמו"ר מסאטמר, בנסיון להביא את הצדדים לסוף הסכסוך, מה שהחזיר את הצדדים לנהל את המאבק ביתר שאת.

בשיחה עם 'כיכר השבת' טוען אחד מחסידי סאטמר כי מי שהשליך את פח האשפה הוא בנו של אחד ממנהלי המוסדות לשעבר, שהחליט לנקום על כך שאביו נזרק מההנהלה הרוחנית, וכי כבר במהלך השבת אנשים שמעו ממנו על מעשה נקמה כלשהו אותו הוא מתכנן לבצע.

עוד הוא טוען, כי במסגרת המאבק בין הצדדים, לא חולק השבת בבית המדרש סאטמר בבני ברק העלון של החסידות 'קול התאחדותינו' במחאה על כך שאנשי המערכת של העלון לא הכניסו ברכת מזל טוב לראש הישיבה הגרח"צ מייזליש לרגל הולדת נכדו.

לדברי החסיד, בערב שבת איימו מקורביו של ראש הישיבה כי במידה והעלון יחולק בבית המדרש הם יפתחו עלון משלהם, מה שיגרום להעצמת הסכסוך עוד יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר