פגישות והבטחות

התקדמות במגעים: 'זהות' ו'עוצמה' יפרשו?

במקביל להתקדמות במגעים מול מפלגת זהות של משה פייגלין, נפגש נתן אשל עם איתמר בן גביר כחלק מהמאמצים למנוע התמודדות מפלגות שלא יעברו את אחוז החסימה (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush, Gili Yaari /Flash90 ו-Marc Israel Sellem/POOL)

במטרה למנוע איבוד קולות מיותרים לגוש הימין, פועל ראש הממשלה בנימין נתניהו לגרום למפלגות להם סיכוי קלוש לעבור את אחוז החסימה, לפרוש מהמירוץ ולא להתמודד בבחירות לכנסת.

על פי דיווח באתר וואלה, יש התקדמות ממשית במגעים בין הליכוד למפלגת זהות של משה פייגלין, שנפגש השבוע שוב עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וקיבל ממנו הבטחות מרחיקות לכת.

לפי דיווחו של עקיבא נוביק בחדשות 13, הובטח לפייגלין תפקיד שר כלכלי בכיר, לגליזציה רפואית של קנאביס, כלומר להפוך את הקנביס לתרופת מרשם ולא לסם שמצריך רשיון, וסיוע בכיסוי חובות מפלגתו אם יפרוש מההתמודדות לכנסת.

יקי אדמקר דיווח בוואלה! NEWS כי נתניהו נפגש עם פייגלין שוב בימים האחרונים והושגה התקדמות במשא ומתן, ואם הוא יבשיל הוא צפוי להודיע על פרישה בימים הקרובים ותמיכה בראש הממשלה.

ממפלגת זהות נמסר: "זהות מתמודדת בבחירות ומקיימת מחר בערב כנס רב משתתפים בגני התערוכה בתל אביב. עד כה נרשמו לכנס בתוך פחות מיממה כ-700 משתתפים והמספרים ממשיכים לעלות".

במקביל, בחדשות 13 נחשף עוד כי מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נתן אשל, נפגש עם בן גביר, בביתו של אשל בתל אביב. השניים דנו בסיכוייה של עוצמה יהודית בבחירות ובאפשרות שהמפלגה תפרוש מהמירוץ.

עוד איתמר בן גביר, ראש מפלגת עוצמה יהודית מסר בתגובה: "הפגישה שלי עם נתן אשל היום היא המשך ישיר לדברים שאמרתי הבוקר במסיבת העיתונאים. עוצמה היהודית העבירה מסר ברור לנתניהו שבלי עוצמה יהודית אין ממשלת ימין ושנתניהו לא יוכל להרכיב ממשלה. מעבר לזה אין בכוונתי לפרט דברים שנאמרו בשיחה של ארבע עיניים. אשל הוא מבין האנשים שאני מוקיר ומעריך, ונפגש איתו לא בפעם הראשונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר