חיזק את הלוחמים

הנשיא ריבלין בזירת הפיגוע: "דריכות ומוכנות ללא פשרות". צפו

נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר באוגדת יהודה ושומרון ונפגש עם הכוחות הפועלים באזור מאז רצח רנה שנרב הי"ד, בפיגוע במעיין דני הסמוך ליישוב דולב. צפו בתיעוד (חדשות, בארץ)

(צילום: מארק ניימן, לע"מ; וידאו - צילום: אבי קנר, מקליט: אורי בוזגלו)

נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיע הבוקר (רביעי) לאוגדת יהודה ושומרון למפגש עם הכוחות הפועלים באזור מאז רצח רנה שנרב הי"ד, בפיגוע במעיין דני הסמוך ליישוב דולב, ביום שישי לפני כשבוע וחצי.

הנשיא פגש במקום הפיגוע את לוחמי גדוד נחשון של חטיבת כפיר אשר עומדים על המשמר בגזרה, והיו מהכוחות הראשונים שהחלו במרדף אחר המפגעים. את ביקורו ליווה מפקד פיקוד מרכז, אלוף נדב פדן ומח"ט אפרים, אל"ם יפתח נורקין.

בפגישתו עם החיילים הודה הנשיא ללוחמים ותומכי הלחימה בגזרה על עשייתם החשובה לשמירת ביטחון אזרחי ישראל ואמר: "אני מבין ואף רואה כאן היום את מורכבות הגזרה ואת עבודתכם הלא קלה - ועל כן אני מודה לכם ומברך אתכם בשם כל אזרחי ישראל".

עוד הוסיף: "אנו בעיצומה של תקופה מתוחה ומציאות מורכבת באזור בו אתם מחויבים לשמירה על המרקם העדין. הפיקוד המבצעי בגזרה מביא איתו אחריות עמוקה הדורשת מקצועיות ושיקול דעת לא פשוטים".

"גם מול השגרה השוחקת והגזרה המורכבת עלינו להבטיח דריכות ומוכנות ללא פשרות", הדגיש הנשיא. "אתם ומפקדיכם מגנים עלינו פה באופן ראוי להערכה, מתוך תחושת שליחות והבנת חשיבות משימתכם. אתם מהווים דוגמא לכולנו ועל כך תודתי".

מוקדם יותר השבוע ביקר הנשיא את אב המשפחה, הרב איתן שנרב שנפצע בפיגוע ומצבו הוטב ואת בנו דביר, שנפצע באורח קשה יותר בבית החולים הדסה עין כרם שם ניחם אותם וחיזק ידיהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר