רפורמת הקנאביס

לקראת פרישה: התקדמות במו"מ בין 'הליכוד' ופייגלין

התקדמות משמעותית במשא ומתן בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר 'זהות' משה פייגלין, שצפוי להודיע בקרוב על פרישה מהמירוץ לכנסת ה-22 בתמורה לתפקיד שר (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה פייגלין (צילום: פלאש 90)

התקדמות משמעותית במשא ומתן בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר 'זהות' משה פייגלין, שצפוי להודיע בקרוב על פרישה מהמירוץ לכנסת ה-22. הערכה: יקבל הבטחה לתפקיד שר בממשלה שתוקם.

נתניהו ופייגלין נפגשו אמש (שלישי) לפגישה ממושכת אל תוך הלילה, כשפייגלין דורש רפורמה בתחום הקנאביס הרופאי. לדבריו: "בפגישה חזרתי והסברתי לראש הממשלה כי הרפורמה הזו הורגת חולים".

פייגלין סיפר היום על הפגישה עם נתניהו ואמר: "לשמחתי נכנס ראש הממשלה בעובי הקורה ובמשך שעות ארוכות ותוך התייעצות עם גורמי מקצוע גיבשנו פתרון שמשמעותו היא לגליזציה של שוק הקנאביס עבור החולים.

"כלומר, החולים יוכלו לרכוש את התרופה המגיעה להם, בדיוק ע"פ הזן והמינון שקבע הרופא המטפל, מכל ספק בארץ ובעולם דרך בתי המרקחת בישראל וללא התערבות נוספת של היק"ר".

במידה וההסכם בין הצדדים יגובש, פייגלין יבקש את אישור מרכז המפלגה: "אביא את האפשרות הזו בפני כלל חברי התנועה למשאל מתפקדים מסודר שבו יתבקשו להכריע אם לקבל את ההצעה ולפרוש הפעם מן המירוץ - או לדחותה ולהתמודד".

מ'הליכוד' נמסר: "ראש הממשלה נתניהו משקיע מאמצים אדירים במטרה למנוע בזבוז קולות בימין. יש התקדמות משמעותית בין הליכוד לבין פייגלין וזהות. עדיין לא הושג הסכם וכשיושג - נפרסם אותו. עיקרו של ההסכם עם פייגלין נוגע למדיניות של כלכלה חופשית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר