מאיימים ומלגלגים

חיזבאללה בשיר חדש לחייל צה"ל: 'עמוד עם פנים לקיר'

נסראללה שב והשתלח הערב, בנאום נוסף, שכולו איומים על מכת המחץ שהוא מתכנן לישראל, כנקמה על תקיפותיה. במקביל, משחרר ארגונו, חיזבאללה, סרטון מלגלג. צפו (העולם הערבי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הסרטון החדש של חיזבאללה (צילום: מתוך יוטיוב)

ארגון חיזבאללה מפרסם הערב (מוצ"ש) סרטון חדש, חלקו בעברית, בו הוא לועג לחיילי צה"ל ומנסה להפחיד את הישראלים מנקמתו שבדרך.

"תושבי הצפון וכל תושבי פלסטין הכבושה", נפתח הסרטון בפניה ישירה מתוך נאום מזכ"ל הארגון חסן נסראללה: "אל תנוחו, אל תהיו רגועים ואל תהמרו לרגע אחד שחיזבאללה ירשה את קיומו של מסלול כזה או אחר של תוקפנות”.

בהמשך מופיע שחקן המחופש לחייל צה”ל, המקבל פקודה בקשר לצאת ולבצע סיור, במלים הבאות: "דורון, דורון. לבצע סיור בדיקה עד נקודה 120".

החייל, שנראה מפוחד, מתחנן בתגובה למפקדו: "אפשר בלי? כפרה עליך, אפשר בלי?", אך נאלץ לבסוף לצאת לסיור בסמוך לגדר הגבול בצפון.

וכאן נכנסים מחבלי חיזבאללה לתמונה, ומורים לחייל המבועת: "תעמוד עם הפנים לקיר, על רגל וחצי... תחכה לנו, יום, יומיים, שלושה ימים, ארבעה ימים. על רגל וחצי!".

נסראללה, הערב

במקביל, חסן נסראללה נשא הערב נאום נוסף, בו הוא אמר, בין היתר: "יתכן שנגיב בכל שעה או כל שבוע, אבל חשוב שהאויב ידע שהשמים אינם פתוחים ולבנון אינה מופקרת. התגובה לתקיפות ישראל יכולה להגיע מכל מקום בלבנון, לא בהכרח מחוות שבעא".

"אני רוצה להבהיר לכולם, ולישראלים עצמם", הוסיף נסראללה, "שנתניהו צוחק ומשקר להם - בתקשורת הישראלית נאמר שהמטרה היא מפעל לדיוק טילים, אבל כולם יודעים שאין שם כלום".

מנהיג חיזבאללה סיים באיום: "רק מעט אנשים יודעים איך תהיה התגובה שלנו. אין לנו מקורות שמדליפים מידע החוצה... כעת, התגובה היא בידי מפקדי השטח של הארגון, שיודעים מה מטרות וגבולות המתקפה". ‎

צפו בסרטון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר