"אוי לרשע ואוי לשכנו"

גפני וליצמן על גנץ: "יצא המרצע מן השק"

משה גפני ויעקב ליצמן, ראשי 'יהדות התורה', מגיבים בחריפות על דברי יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ כי יקים ממשלה חילונית: "הוא איננו ראוי לתפקיד אחראי, אדם חסר יכולת ציבורית" (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
בני גנץ (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

מפלגת 'יהדות התורה' יצאה הערב (שלישי) בהודעה חריפה נגד יו"ר "כחול לבן" ח"כ בני גנץ זאת לאור דבריו בהם הצהיר כי יקים ממשלה חילונית, ללא החרדים.

בהודעה שהוציאו ראשי המפלגה משה גפני ויעקב ליצמן הם מבהירים כי אין הבדל בין גנץ ללפיד, אך עם זאת אינם מתחייבים כי לא ישבו בממשלה בראשות גנץ ללא יאיר לפיד.

"יצא המרצע מן השק", אומרים גפני וליצמן, "לאחר שניסה במשך תקופה ארוכה להסתיר את דעותיו ואף עשה הכל כדי לבדל את עצמו מיאיר לפיד שותפו, היום מתברר שאין כל הבדל ביניהם.

"בני גנץ התברר כאדם ללא ערכים ושדרה. אין לו בעיה לפלג את החברה בישראל בשביל כמה מנדטים בספק. הוא איננו ראוי לתפקיד אחראי, אדם חסר יכולת ציבורית כלשהיא, השותפות שלו עם יאיר לפיד מעידה עליו את אמרת חז"ל 'אוי לרשע ואוי לשכנו'".

השניים הוסיפו ואמרו כי "יהדות התורה דבקה בעמדתה להמליץ על נתניהו לראשות הממשלה".

כזכור, מוקדם יותר הערב הצהיר גנץ כי יפעל להקמת ממשלת אחדות ליברלית, ללא מפלגות סקטוריאליות. כלומר: ללא המפלגות החרדיות.

בנאומו בכנס בחירות בבאר שבע אמר גנץ: "ב-80% מהדברים רוב הציבור מסכים וחושב אותו דבר. בדיוק על הבסיס הזה אני מתכוון לבנות ממשלה רחבה שתייצג את כולם. אני מתחייב בפניכם שמיד אחרי הבחירות, נקים ממשלת אחדות ליברלית. ממשלה שתתבסס על הרוב - ללא קיצוניים וללא סחטנות. כל מפלגה ציונית שתרצה להצטרף תחת קווי היסוד שעליהם מסכים רוב הציבור– תוזמן להצטרף.

"כדי שזה יקרה, כחול לבן חייבת להיות המפלגה הגדולה ביותר ולקבל את המנדט מנשיא המדינה להקים ממשלה. אנחנו נקים ממשלה שתייצג את הרוב ותדאג גם למי שלא בחר בה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר