הסתה ללא בדיקה

הטעות המביכה של איווט; דרעי ג'וניור עקץ

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן התחייב היום כי ימנע העברת תקציבים למוסדות 'אל המעיין' עד שיתחייבו ללמוד ליבה, ינקי דרעי עקץ: "לא מדובר בבתי ספר" (חדשות, פוליטי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
ינקי דרעי ואיווט ליברמן (צילום: יעקב כהן ויונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן התחייב היום כי ימנע העברת תקציבים למוסדות 'אל המעיין' עד שיתחייבו ללמוד ליבה, ינקי דרעי, בנו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, עקץ: "לא מדובר בבתי ספר".

ליברמן התבטא במהלך סיור במעלה אדומים כי: "ברור שהדרישה הראשונה של 'ישראל ביתנו' תהיה התניה של לימודי הליבה בכל המסגרות. לא ניתן תמיכה ממשלתית, לא לחינוך עצמאי ולא ללימודי 'אל המעיין' מבלי שיכניסו את לימודי הליבה קרי אנגלית, מתמטיקה ומדעים לתוכנית הלימודים".

ליברמן, ככל הנראה התבלבל בין 'רשת מעיין החינוך התורני' ל'אל המעיין'. ינקי דרעי כתב לו בחשבון הטוויטר שלו: "איווט, לפני שאתה מסית, לפחות תבדוק.. 'אל המעיין' אחראית על שיעורי תורה לצעירים בשעות הערב, לא מדובר בבתי ספר. אאוצ'".

בהמשך הוסיף דרעי ועקץ את ליברמן על התקופה בה היה חברו הקרוב של אביו, אריה דרעי, וסייע רבות למוסדות החינוך: "אגב איווט, צריך להזכיר לך כמה אתה, אתה ר' אביגדור, דאגת למוסדות החינוך של 'רשת מעיין החינוך התורני'. מקווה שבזכות הזכויות שלך בסיוע לילדים החרדים - הקב"ה יסייע לך לחזור (מהר) לדרך הישר, בה אתה באמת מאמין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר