חשיפת 'כיכר'

נהג 'אפיקים' שהיכה אברך - זומן לשימוע

בחברת אפיקים עדכנו כי הנהג שהכה את אחד האברכים מהקהילה החרדית ביסודות, זומן לשימוע לפני פיטורים - לאחר שהתברר לחברה כי יש אמת בתלונה שהוגשה בנושא (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Sebi Berens/Flash90)

חברת אפיקים הודיעה היום (ראשון) כי נהג האוטובוס שהכה אברך המתגורר ביסודות, זומן לשימוע מיידי לפני פיטורים. על המקרה הקשה דווח לראשונה ב'כיכר השבת'.

זה קרה בסוף השבוע בישוב החרדי יסודות, שבאזור השפלה: נהג אוטובוס של חברת 'אפיקים' היכה מכות נמרצות אברך תושב הישוב, משום שלטענתו הוא דפק על דלת האוטובוס, כעת מודיעה החברה כי הנהג המכה יפוטר.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', האברך ראה את נהג האוטובוס נוסע בפראות בתוך היישוב הקטן, ובשל כך דפק על הדלת הראשית תוך שהוא מסמן לו שייאט את מהירות הנסיעה.

אלא שהאברך לא ציפה לתגובה החריגה של הנהג: זה קם ועצר את האוטובוס, ירד ממקום מושבו, השכיב את האברך על המדרכה והצליף בו מכות נמרצות, כשכל אותה העת אשתו עומדת בסמוך וצופה בבעתה בנעשה.

אחת מנשות הישוב, שהייתה עדה למקרה, התקשרה ל'כיכר השבת' כשהיא נסערת, דקות לאחר המקרה, ותיארה: "עברתי ברחוב, ראיתי אוטובוס עוצר בצד ונהג מכה את האברך".

בעדותה בפני כתב 'כיכר' סיפרה האישה: "צעקתי לאשתו 'תקחי אותו, עוד רגע אין לך בעל'. האברך היה נראה חצי מת. נהג האוטובוס היכה אותו מכות רצח בכל חלקי גופו, ונתן לו בוקסים חזקים בחזה".

לאחר שהנהג סיים להפליא את מכותיו באברך, הוזעק למקום אמבולנס שפינה אותו לבית החולים 'קפלן' ברחובות, שם הוא אושפז לטיפול רפואי דחוף.

כעת בשיחה עם 'כיכר השבת' אומרים בחברת אפיקים כי הנהג יפוטר לאחר שהוברר כי הסיפור אכן היה כפי שתואר: "אפיקים מגלה אפס סבלנות לאלימות..מבירור ראשוני שערכנו נראה שיש אמת בתלונה, ועל כן הנהג זומן לשימוע מיידי לפני פיטורים". מסרו מהחברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר