העדות של אדלסון

שרה נתניהו: בגלל התמונה - איראן תתקוף

תמלילי החקירות מחדר החקירות של בני הזוג אדלסון על שרה נתניהו, חושפת התנהגות בעייתית, לדברי אדלסון "לא ייתכן שהמדינה תתנהל לפי מי ששרה שונאת או אוהבת" (אקטואלי)

מישאל לוי | כיכר השבת |
בני הזוג אדלסון (צילום: Yossi Zamir/Flash90)

לא רק תיק 4000: בעדויות ש'חדשות 13' חושפים הערב (ראשון), מתוך עדותם של בעלי 'ישראל היום' - שלדון ומרים אדלסון מתברר מה באמת הם חושבים על נתניהו לאחר שנחשף השיחות שלו עם מו"ל 'ידיעות' נוני מוזס.

בעדות שנחשפת הערב ע"י הכתב המשפטי, גליקמן, אומר אדלסון, כי נתניהו רצה בהחלפתו של העורך הראשי והוא ישמש כעורך הראשי, אם לא די בזאת רעייתו של נתניהו אף הוסיפה, כי כי בגלל שהם פרסמו תמונות לא טובות שלה, אז אם איראן תתקוף זה יהיה על הראש של בני הזוג אדלסון.

אדלסון אף הוסיף ואמר כי "שרה נתניהו משוגעת לגמרי, היא ממש כפייתית לאיך היא יוצאת בעיתון והמשפט שהיא אומרת הוא: "אני הגברת הראשונה. אני פסיכולוגית ומלמדת ילדים על פסיכולוגיה"".

רעייתו של אדלסון, מרים, אף אמרה כי זה מפריע לה ששרה נתניהו שולטת על נתניהו וקובעת הכל, היא מחליטה מי עולה למטוס ומי לא, והיא סיפרה על הכעס שלה שנתניהו לא הקים קואליציה עם בנט ושקד רק בגלל ששרה שונאת אותם, וגורלם של היהודים אמור להיות תלוי את מי שרה אוהבת או שונאת.

אדלסון טוענת בחדר החקירות, כי שרה נתניהו מכורה, וכרופאה יש לה חמלה לאנשים לא בריאים. לטענתה, בבחירות 2015 שרה ישבה אצלם בארוחת ערב וצרחה שאדלסון מוצצת את דמה, בגלל בנט ושקד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר