חשיפת 'כיכר השבת'

הבטיחו - וקיימו: הקיצונים השחיתו את קו הרכבת ב'גאולה'

לאחר שהתריעו כי ימנעו בכל דרך את מעבר קו הרכבת ליד בתי מגוריהם, משום שהיא "תפגע בצביון החרדי של האזור", מימשו עשרות קיצונים את תכניתם וחוללו הרס וחורבן באתר העבודות. צפו (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כחמישים חרדים קיצונים הגיעו בצהריים (שני) לאתר העבודות על מסלול הרכבת הקלה, שמתוכנן לעבור בתוך שכונת 'גאולה' החרדית, והרסו כליל את כלי העבודה והתשתיות שכבר הונחו במקום.

כזכור, כפי שפורסם לראשונה ב'כיכר השבת', חוגי הקיצונים בעיר הבטיחו לפני מספר חודשים למנוע בכל דרך את מעבר הרכבת ליד בתי מגוריהם, משום שלדעתם הדבר יפגע בצביון החרדי של האזור.

היום, בקרן הרחובות יחזקאל ודוד, במקום בו כבר התחילו עבודות הקידוח כדי להכין את הקרקע לקו הרכבת, התאספו עשרות מפגינים, מחו בקולניות ושברו את כל הנקרה בדרכם. הכלי היחיד שנשאר שלם, זו המכונה הגדולה - אותה המפגינים לא הצליחו להרוס.

כוחות יס"מ ומשטרה הוזעקו לאתר, ולאחר כמעט חצי שעה של עימותים הצליחו להשליט באזור את השקט.

ל'כיכר השבת' נודע, כי בשעות הלילה הגיע למקום אחד מהקיצונים וניסה להזיק לכלי העבודה, אך נמלט לפני שהספיק לבצע את זממו כששמע ניידת סיור של המשטרה המתקרבת אליו.

נכון לעכשיו, הוחלט כי העבודות על הקמת קו הרכבת המדובר ייפסקו, עד להחלטה מסודרת בנושא.

עוד נודע, כי אופי העבודות הללו היה הוצאת אדמה כדי לדגום אותה ועל פיה להחליט על סוג ועומק החפירה להקמת קו הרכבת. הקיצונים הצליחו בין היתר לגנוב את האדמה שהוצאה, ובשל כך עבודה זו של הוצאת 'אדמת מדגם' תיאלץ להתבצע מחדש. שווי הנזק, המוערך: כ-40 אלף שקל.

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר