תרגיל ההטעיה

נסראללה מלגלג: צה"ל הפך לצבא הוליוודי

מזכ"ל ארגון הטרור הלבנוני איים כי "אם ישראל תתקוף בלבנון אנחנו נגיב. אין לנו קו אדום כשזה מגיע להגנה עצמית מפני ישראל". נסראללה לעג לתרגיל פינוי הבובות הפצועים (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מסך)

"הצבא הכי אגדי וחזק באזור הפך לצבא הוליוודי" - כך לעד היום (שלישי) מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה בהתייחסות לתרגיל הישראלי במהלך האירוע הביטחוני במסגרתו ירו מחבלי חיזבאללה טילי נ"ט לעבר מוצב צבאי.

כזכור, בתרגיל אז, פינה צה"ל בעזרת מסוק לבית חולים רמב"ם, אך בהמשך התברר כי לא מדובר היה בפינוי חיילים, אלא בפינוי בובות.

נסראללה הוסיף בנאומו היום ואיים כי "אם ישראל תתקוף את לבנון אז זכותו של העם הלבנוני להגן על עצמו. נגיב באופן שנראה לנכון ואין קווים אדומים מבחינתנו".

הוא התרברב כי "לא נשארה מדינה שלא התקשרה לממשלת לבנון במטרה למנוע מאיתנו להגיב, וזה מעיד על הכח שלנו".

"אנחנו מתנגדים לכל מלחמה על לבנון כי זו תהיה מלחמה שתהרוס מדינות ועמים, והיא תכלול את כל ציר ההתנגדות. מי שחושב שהמלחמה שהם יכפו תביא את סופו של ציר ההתנגדות, אז אני אומר שאותה מלחמה כפויה, אם תקרה, תהיה הסוף של ישראל".

מזכ"ל חיזבאללה כינה את המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי "מנהיג ציר ההתנגדות", ואמר כי "איראן היא לבו של הציר ומרכזו הפוליטי והתומכת החזקה ביותר שלו. כל מלחמה נגד איראן היא מלחמה נגד כל ציר ההתנגדות והמטרה שלה זה לחסל את הסוגיה הפלסטינית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר