האוניברסיטה הפתוחה מציגה:

המסלול החרדי הישיר לתואר מכובד ומפרנס

ללא צורך במכינה, תעודת בגרות או מבחן פסיכומטרי וללא שום תנאי קבלה תואר נחשב מאוניברסיטה יוקרתית וכל זה בלי לצאת מהבית ובגמישות מירבית (לימודם, שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

הדרך אל התואר, יכולה להיות הרבה יותר נגישה ומותאמת. אם עד עתה נתקלת בחסמים שונים כמו 'תעודת בגרות', מבחן פסיכומטרי או לימודי מכינה; אתה מוזמן לגלות את הדרך הישירה והמהירה ביותר לתואר: ללא צורך בתעודת בגרות, מבחן פסיכומטרי, לימודי מכינה או כל תנאי קבלה אחר. תואר יוקרתי ונחשב שיוביל אותך [בס"ד] לפרנסה בכבוד.

הנך מוזמן להצטרף למאות סטודנטים חרדים שכבר מימשו בהצלחה את הפתרון היחיד שמעניק המסלול של 'האוניברסיטה הפתוחה' ללימודי תואר יוקרתי. ללא מגבלות, ללא חסמים ו...מבלי לצאת מהבית. כל הדרך אל התואר באוירה הסביבתית, החמימה והמוכרת.

שם המפתח במסלול של 'האוניברסיטה הפתוחה' הוא גמישות, הן בסוג התואר, הן בזמני הלימוד והן במשך התואר. גמישות זו מאפשרת ללמוד תואר אקדמי תוך כדי עבודה, לימודים וגידול הילדים.

מסלולי הלימוד באוניברסיטה הפתוחה כוללים מגוון רחב של תחומים שקשה למצוא במוסדות ייעודיים לקהילה החרדית. ביניהם: חינוך, פסיכולוגיה, ניהול, כלכלה, חשבונאות, תקשורת, מדע המדינה, מדעי המחשב, כימיה, הנדסת תעשייה וניהול, הנדסת תוכנה ועוד ועוד, וכן יכולת לשלב בין תחומי לימוד שונים.

הנתונים מלמדים כי סטודנטים שסיימו תואר באוניברסיטה הפתוחה, זוכים להערכה מיוחדת בשוק העבודה ולביקוש רב. רבים מהם כבר נהנים מן הפירות, בהיותם מועסקים כיום במשרות נחשקות ובמקומות עבודה איכותיים ומתגמלים במיוחד.

הדרך כולה – החל מתנאי הקבלה, דרך הלימודים עצמם וכלה בסיום התואר, הינה היעילה ביותר, הגמישה והמותאמת ביותר לציבור החרדי. כאן, אצלנו, באוניברסיטה הפתוחה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר