בת 29 בלבד

אסון: גננת התמוטטה ונפטרה - לעיני הילדים

ביומה הראשון בעבודתה כגננת, נפלה דנה בן זינו בת ה-29 מול ילדי הגן, וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותה - לקול בכי הפעוטות והצוות החינוכי במקום, שנזקק כעת לתמיכה רגשית (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך פייסבוק)

צעירה שהגיעה היום (רביעי) לגן ילדים, ביומה הראשון לעבודתה כגננת במקום, התמוטטה לפתע לעיני הילדים ונפטרה.

האסון התרחש זמן קצר לאחר שדנה בן זינו, בת 29 מאשקלון, נכנסה לגן 'מטר' ברחוב הבוסתן בעיר. מיד כשהתמוטטה, הוזעקו למקום כוחות ההצלה, שביצעו בה החייאה.

אך כאמור ללא הועיל: מותה של הגננת החדשה נקבע, לקול בכי הפעוטות והצוות החינוכי במקום.

ל'כיכר השבת' נודע, כי דנה, הנפטרת, התמודדה לאורך חייה עם מום בליבה - בעוד רוב העובדים בגן וכן הורי הילדים, כלל לא ידעו על כך.

בפטירתה, הותירה אחריה דנה בן זינו את בעלה שמוליק, לו נישאה אך לפני כשנתיים, ואת הוריה ואחיה, לבית שורש מראשון לציון, ששכלו לפני שנים ספורות בת נוספת, בנסיבות דומות.

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם אמר, עם היוודע האסון: "קיבלנו בתדהמה את הידיעה הקשה על פטירתה בטרם עת של הגננת, זכרה לברכה. הפתאומיות שבה זה קרה, היא טרגדיה של ממש, וכולנו כואבים ומזועזעים מכך".

"צוותים מטעם העירייה נמצאים בגן על מנת לתמוך בילדים ובצוות החינוכי. אני רוצה למסור את תנחומיי למשפחה היקרה, שלא תדעו עוד צער ומן השמיים תנוחמו. עיריית אשקלון תציע למשפחה את כל הסיוע הדרוש בשעה קשה זו", הוסיף ראש העיר.

מדוברות העירייה נמסר, כי צוות פסיכולוגים וגורמי מקצוע מטעם מנהל החינוך בעירייה הגיע למקום והעניק ליווי ותמיכה לצוות החינוכי, להורים ולילדים.

במד"א עדכנו, כי "התקבל דיווח במוקד 101 על אישה שהתמוטטה בגן ילדים באשקלון, ככל הנראה על רקע רפואי. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי, וביצעו פעולות החייאה באישה בת 29, שבסופן נאלצו לקבוע את מותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר