אחרי כחצי שנה

זוהו שרידי גופתו של אברהם מצליח שנהרג בהתרסקות המטוס

ארגון זק"א מדווח כי זוהו שרידי גופתו של אברהם מצליח ז"ל, הישראלי השני שנהרג באסון התרסקות המטוס באתיופיה לפני כחצי שנה. לפני כחודש זוהו שרידי שמעון ראם ז"ל (אקטואלי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות זק"א)

כחצי שנה אחרי התרסקות המטוס באתיופיה, היום (רביעי) מדווח ארגון זק"א כי הצליחו לזהות את שרידי גופתו של ההרוג הישראלי השני, אברהם מצליח ז"ל.

לפני כחודש, הצליחו לזהות את שרידיו של שמעון ראם ז"ל, הישראלי הנוסף שנהרג באותה התרסקות מטוס. השרידים זוהו על ידי מתנדבי זק"א.

מיד עם התרסקות המטוס, הוציא ארגון זק"א צוות מתנדבים באישורו של ראש הממשלה שפעלו בזירת ההתרסקות באתיופיה במשך ימים רבים בעבודה סיזיפית ובתנאים קשים, באיתור ובאיסוף אלפי ממצאים שהתפזרו ברדיוס גדול ובמכתש בעומק של עשרות מטרים, שנוצר כתוצאה מהתרסקות של המטוס שהתרסק במהירות של כ- 600 קמ"ש.

מתוך אותם ממצאים - הצליחו לזהות את שרידי הגופות. הראש"ל, הגר"י יוסף שליווה הלכתית את תהליך הזיהוי, עודכן על הבשורה הטובה.

יהודה משי זהב יו"ר זק"א מסר: "מתנדבי זק"א עשו מאמצים רבים לאתר שרידים בזירת התרסקות המטוס, עם הגעת הבשורה שאותרו מתוך השרידים שאספנו גם שרידי גופתו של אברהם מצליח ז"ל, בנוסף לזיהוי לפני כחודש של שרידי גופתו של שמעון ראם ז"ל, יודעים אנו שהשלמנו את המלאכה והקלנו בכך על המשפחות השכולות".

הוא הוסיף, "כשיצאנו למשימה, הבטחנו שלא ננוח ולא נשקוט עד שנביא למנוחת עולמים ולקבר ישראל את שני גופות הישראלים ז"ל, ובסייעתא דשמיא רבה עמדנו במשימת הקודש למרות המרחק הרב, התנאים הקשים כמעט בלתי אפשריים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר