צפו בקליפ

הערב: מסע מרן הגר"ח קנייבסקי יוצא לדרך

מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי יוצא לכנס תשובה ענק בעיר אופקים. מחר הכנס הגדול בצפון ובמוצאי שבת כנס היסטורי וראשון מסוגו בתל אביב. קליפ מוזיקלי ילווה את המסע (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: Shlomi Cohen/Flash90. וידאו: יח"צ)

לקראת מערכת הבחירות הגורלית, פחות משבוע ליום הבחירות, יוצא הערב (רביעי) באורח נדיר מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי לסדרת מסעות היסטוריים ברחבי הארץ, במטרה לעורר את לב העם לקראת הבחירות הגורליות לכנסת שייערכו ביום שלישי בשבוע הבא להצבעה עבור רשימת 'יהדות התורה'.

במסגרת המסעות יגיע מרן שר התורה הערב יום רביעי לכנס רב רושם בעיר אופקים, מחר, יום חמישי, ישתתף בכנס ברכסים. במוצאי שבת, לראשונה בהיסטוריה, יתקיים כנס תשובה גדול בעיר תל אביב.

ביום ראשון יתקיים כינוס ענק עם צפי לעשרות אלפי משתתפים בצומת בר אילן בירושלים בהשתתפות מועצות גדולי התורה של דגל התורה ואגודת ישראל.

למחרת ביום שני יתקיים מעמד תפילה בבית החיים בבני ברק על קברי מרן ראש הישיבה הגרא"מ שך, ומרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, שם יעתירו מרן שר התורה וראש הישיבה הגר"ג אדלדשטיין.

ל'כיכר השבת' נודע כי את המסע המרכזי בכנס הערב באופקים ישא ראש ישיבת תושיה בתפרח הגר"א פילץ, מנחה הכנס יהיה מנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין.

לקראת המסע של מרן, הוציא מטה ההסברה של מפלגת יהדות התורה שיר מיוחד שילווה את המסע כולו.

הקליפ המוזיקלי

מילות השיר: צדיק גוזר, הקב"ה מקיים ודרך אמונה בחרתי מבוסס הן על ספרו של מרן שר התורה 'דרך אמונה' ועל הזכות לקיים דברי צדיקים.

היוזם והאסטרטג, ירח טוקר, אומר כי "למרות שבמהלך השנה האחרונה היו ארבעה מערכות בחירות, אנחנו רואים בכל הארץ את הצמא האדיר לראות את מרן שר התורה שליט"א".

"בכל מקום שהוא מגיע יש התעוררות עצומה, אנשים מכל גווני הקשת מתעניינים איך אפשר לתפוס את ההזדמנות, והשיר הזה מבטא את המסר הזה בדיוק: בוחרים בדרך האמונה, דרכו של מרן שר התורה, דרכה של התורה ודרכה של מפלגת יהדות התורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר