מחדר החקירות

נתניהו על בנו יאיר: "אין לו מושג ירוק במה שקורה"

בתמלולים שיצאו מחדר החקירות של ראש הממשלה נשמע נתניהו אומר על בנו יאיר: "אין לו מושג ירוק. הוא פשוט לא יודע כלום, שום דבר, הוא לא מבין בכל העניינים האלה" (אקטואלי)

אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

במסגרת חקירותיו של ראש הממשלה בתיק 4,000 היו לו התבטאויות מעניינות על שלל נושאים ובראשם על בנו יאיר. הכתב המשפטי של 'חדשות 13' חושף הערב (רביעי) את דבריו של נתניהו בחדר החקירות, וגם עוד ממה שאמר המיליארדר ארנון מילצ'ן.

במסגרת החקירה שמתנהלת כנגד נתניהו על קשריו עם שאול אלוביץ' מי שהחזיק באתר 'וואלה' אמר נתניהו לחוקריו, כי הוא ביקש מאלוביץ' להסיר פרסום שהפריע לו, אך במקביל הוא דיבר עם עוד מו"לים כדוגמת עמוס שוקן מו"ל 'הארץ'.

"אני דיברתי בנושא הזה עם עוד מוציאי לאור בתחום התקשורת, אני הייתי מאוד נרגש ובסערת רגשות", העיד נתניהו על עצמו בחקירתו.

בהמשך עבר להתייחס לבנו יאיר לגבי יחסיו עם אלוביץ' ואמר: "ליאיר, ראיית עולם משלו, היא לא תמיד תואמת בלשון המעטה את ידיעת העובדות. ליאיר אין מושג ירוק. הוא פשוט לא יודע כלום, שום דבר, הוא לא מבין בַּעניינים האלה".

מי שעוד נחקר על נתניהו (בתיק 1,000) הוא המיליארדר ארנון מילצ'ן שסיפר על ארוחה משותפת בבית ראש הממשלה שבירושלים.

לדבריו, "הייתי בארוחת ערב עם שלדון אדלסון ואשתו במעון הרשמי של ראש הממשלה, במהלך הערב שרה התחילה לצרוח על אשתו של אדלסון - אתם שופכים את דמי, כולם שופכים את דמי".

לפי העדות של מילצ'ן, שרה עברה לצעוק עליו בגין עוונו שהיה מבעלי השליטה בערוץ 10, מילצ'ן מצידו הגיב כי זו בעייתו של ביבי שהוא לא סגר את ערוץ 10" לטענתו הוא אמר לביבי: "היית צריך לסגור מזמן את הערוץ".

נתניהו לא הסתפקה בכך ושבה לגעור בזוג אדלסון ואמרה: "העיתון שקוראים לו 'ביביתון' ששייך לכם לא עוזר בכלל. רק מקלקל רון לאודר (הבעלים של ערוץ 10 באותה תקופה) לא חבר והוא בוגד והוא רשע והוא היה החבר הכי טוב שלכם והוא לא עושה כלום בערוץ בשבילכם".

החוקר מתעניין איך שלדון עצמו הגיב לגערות של שרה ולפי מילצ'ן הוא ענה לה: "תירגעי. רעייתי עושה הכי טוב שהיא יכולה, אל תשכחי שאני מפסיד 40- 50 מיליון דולר בשנה על "ישראל היום".

החוקר שואל את מילצ'ן למה לדעתו אדלסון ממשיך לתמוך בנתניהו, ומילצ'ן עונה כי אדלסון שרוף על נתניהו.

אשתו של מילצ'ן הגיבה על דבריה החריפים של שרה נתניהו ואמרה: "מה שאני עושה בשבילכם לא טוב, כל הזמן כותבים בעדכם ואת צורחת עלי", ולטענת מילצ'ן הגברת אדלסון אף הוסיפה לו כי היא לא תבוא יותר לביתה של רעיית ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר