פאנל 'ישי ורבינא בכיכר'

סערה פוליטית: ליברמן תוקף, שקד מקשיבה. צפו

יוסי אליטוב חשף בפאנל בתוכנית 'ישי ורבינא בכיכר', שתשודר הערב, מאחורי הקלעים של ההסתה של בני גנץ והתוכנית שלו לנצח בגלל 'עוצמה יהודית' - וחולל סערה פוליטית. צפו (ארץ)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: אריאל ליבא; תמונה: חיים גולדברג)

יוסי אליטוב ושמעון ברייטקופף מ'משפחה' ואבי מימרן מרדיו 'קול חי', יתארחו הערב (חמישי) בפאנל הפרשנים בתוכנית 'ישי ורבינא בכיכר', שהצליח כבר לעורר סערה פוליטית.

במהלך הפאנל חשף יוסי אליטוב התכתבות של בני גנץ בנושא ההסתה כנגד הציבור החרדי, וסיפר: "אל תדאגו, אני עד לשיחה אתמול של בני גנץ עצמו, מתכתב עם אחד האנשים החרדים ומסביר לו 'הכל לצרכי בחירות, אנחנו נשב ונדבר".

בתגובה, תקף יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "כבר אמרתי לכם שהריב ביניהם מבוים, ולמראית עין. יש דיל בין החרדים לכחול לבן. רק "ישראל ביתנו" תעצור מדינת הלכה ותכפה ממשלה לאומית ליברלית רחבה".

בנושא הניסיון של גנץ להפוך לראש ממשלה, אמר אליטוב: "בני גנץ היה בתדרוך במערכת של עיתון גדול, אני שמעתי את התדרוך מכתב שהקליט אותו. שואל אותו אחד הכתבים 'על מי אתה בונה את הרשות שלך, ערבים וזה', הוא (בני גנץ. י"כ) אומר 'שלושת המנדטים של 'עוצמה יהודית' הן תעודת הביטוח שלי שבסוף יצטרכו או לתת לי את הראשות או להתחלק איתי על הראשות'".

יו"ר 'ימינה' איילת שקד ויאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שיתפו את דבריו של אליטוב, שקד אף הוסיפה כתבה: "תקשיבו להם".

נתניהו שיתף ציוץ נוסף בו שיתפו את הסרטון וכתב: "בני גנץ חושף בשיחה שהשמאלנים מצביעים בסקרים לעוצמה כדי שלא יעברו את אחוז החסימה והוא יקבל את ראשות הממשלה".

נושא נוסף שעלה בדיון בפאנל, היה ההצהרה של החרדים שלא מחרימים את ליברמן. העיתונאי אבי מימרן תקף זאת ואמר: "מצופה מחברי הכנסת החרדים, כמו שסימנו את יאיר לפיד, אני לא מצליח למה לא הכניסו את ליברמן לאותה משוואה, לפחות הצהרתית".

לדבריו: "אני מעדיף שחברי הכנסת החרדים יצהירו שלא יושבים עם ליברמן ויום אחרי הבחירות יחזרו בהם אם צריך, זה עדיף מאשר לתת את הלחי הנשייה, וגם להראות לציבור החילוני שליברמן לא רצוי בממשלה".

צפו בקטע מהפאנל שעורר סערה, הפאנל המלא ישודר הערב ב'ישי ורבינא בכיכר'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר